شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۶

ادعای معنادار کرباسچی در کنار سلطنت‌طلب‌های مقیم پاریس!

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 307373
دبیرکل حزب کارگزاران در اظهاراتی منافقانه مدعی شد درباره تقلب یا عدم تقلب در انتخابات سال ۸۸ نمی‌توان به صورت قطعی صحبت کرد.
ادعای معنادار کرباسچی در کنار سلطنت‌طلب‌های مقیم پاریس!
به گزارش جهان، وی در مصاحبه با وب‌سایت روزآن‌لاین (وابسته به اپوزیسیون سلطنت‌طلب مقیم پاریس) و درباره اظهارات اخیر حجاریان که تقلب و تخلف در انتخابات سال ۸۸ را رد کرد، گفت: در رابطه با بحث تغییر آرا و تقلب آقای حجاریان نظر خودش را گفته. در هر صورت آن جلساتی که بود موقعیت‌هایی که فراهم شد برای این که بحث‌های اقناعی توسط شورای نگهبان در رابطه با نمایندگان کاندیداها صورت بگیرد ما در آن جلسات شاهد بودیم که این بحث‌ها و جلسات به نهایت نرسید و پروسه‌ای که توسط برخی پیشنهاد می‌شد و مطرح می‌شد که می‌تواند به روش‌های اقناعی و شفاف‌تر، مسائل حل و فصل شود اینها صورت نگرفت. الان بعد از ۴ سال بسیار دشوار است که بتوان به صورت قطعی در این زمینه صحبت کرد.

کرباسچی در سال ۸۸ از نامزدی مهدی کروبی حمایت می‌کرد که نتوانست بیش از ۳۳۰ هزار رای از مجموع ۴۰ میلیون رای را کسب کند. برخلاف ادعای وی در مصاحبه با روزآن‌لاین، بازشماری رندومی ۱۰ درصد صندوق‌ها در حضور نمایندگان نامزدها نیز ثابت کرد که ادعای تقلب دروغ بزرگ بوده است.

با این وصف ادعای اینکه روش اقناعی در پیش گرفته نشد دروغ است و ادعای اینکه نمی‌توان به صورت قطعی درباره تقلب صحبت کرد، خیانت آمیخته به بی صداقتی است چه اینکه باید برای این ادعا، سند و مدرک ارائه کرد و اگر چنین توانی ندارند، القای تردید و تشکیک نشانه بیماری شخصیتی امثال کرباسچی است.
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام
امثال ایشان همین حرفها را میزنند و متاسفانه فضا برای طرح این ابهامات و تشکیک بیشتر مردم فراهم شده فقط در داخل بدلیل تصاحب مناصب دولتی و استقرار کامل فعلا فاز تعاملی آن در حال گذر است تا بعد! خیلی از اینها واقفند که احمدی نژاد در انتخابات 88 فقط یک کاندیدا بود و دستگاه های دیگری در حال نظارت و کنترل انتخابات بودند و مقام معظم رهبری بارها تاکید برقانون گرایی کردند و این آقایان هنوز حرف خود را میزنند و این نشان از خیلی مواضع دارد اما با همه این تفاسیر بعید نیست کرباسچی هم یکی از مقامات فرهیخته و دلسوز مردم و نظام و کاربلد و موقعیت شناس وحتی ژنرال! و... در آینده نزدیک معرفی و به کارگیری شود
ایرانیم
یکی به من بگه این اقا چطوری این وضع بهم زده . چیکاره مردم ومملکته ./
نیماراسخ
یک سر گنده ی اژدهای فتنه این آقاست.نمی دانم چرا با او برخورد قانونی نمی شود.واقعا متحیرم.
رضا
واقعا کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه از خواب بیدار کرد، یکی نیست بگه بابا همون عده ای هم که شما گول زده بودین و حرفهاتون رو باور کرده بودن فهمیدن ادعای تقلبتون دروغ بوده دیگه این حرفها رو برای کی داری میزنی؟
دانا اکبری
سلام دوست عزیز
با احترام نکته ای را به عرض می رسانم می دانم که بدانید ملت ایران بی خبر نیستند آنچه در باره تقلب در 88 مطرح است جالب است آن هایی که به دیگران اتهام فتنه می زنند و می گویند ادعای تقلب در انتخابات خیانت است خود آن ها ادعا نمی کنند تقلب در انتخاب نبوده است فقط به مدعیان تقلب می گویند شما مدرک ندارید و نمی توانید چیزی را اثبات کنید
این نکته جالبی است من در بسیاری از سران نظام که خود را آدم هایی مومن و متدین می دانند من این موضوع را بررسی کردم
البته امروز نظام اسلامی ملت ایران نیاز به همدلی دارد و این بحث ها دیگر فایده ای ندارد
دوست من نکته ی دیگر که بسیار ناراحت کنند ه است این است که امروز یک شخصی را به عنوان وزیر و یا غیره مورد هچمه قرار دهند که تو در آن روزها چه کردی و در کدام جلسه رفتی این همه ظلم است.
سلام
نظرتونو که خوندم ارزو کردم کاش ارسطو و افلاطون زنده می شدن بلکه بتون ندر قرن تکنولوژی به امثال شما منطق یاد بدن.
حتما پیش خودتون میگید عجب کشف بزرگی کردید!
کسی در نظام اسلامی نمی گه همه معصوم اند بلکه میگن اولا طبق قانون تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل محدود بودن نامزدها و نظارت دقیق تر نمایندگان نامزدها بر شمارش ضعیف تره و دوم اینکه حالا بر فرض تقلبی هم شد! خوب چهارتا سند رو کنید نه از روی معده فقط اتهام زنی کنید.
کوچکترین اتهامات رو نمیشه بدون مدرک ثابت کرد بعد شما چطور توقع دارید ادعای تقلب 13 میلیون رای رو بدون سند بپذیرن و تنها سند فقط لشگرکشی خیابانی طرفداران طرف باشه؟!
اگر کسی میگه مدرک بدید یعنی قصد داره کمک کنه اگر تقلبی شده احقاق حق کنه نه اینکه بخواد بپیچونه.
خدا به ما رحم کنه که شماها مدعیمونید