جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

تغییر دبیرکل و رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 307063
یک منبع آگاه با اشاره به تغییر دبیرکل و رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون ایران گفت: قرار بود جلسه مجمع نمایندگان در ۲۹ مرداد برگزار شود، اما به دلیل نامعلوم از سوی هیئت مدیره لغو شده است.
به گزارش جهان، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تغییر و تحولات اتاق تعاون مرکزی اظهار داشت: قرار بود که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه سال جاری نشست مجمع نمایندگان اتاق تعاون برگزار شود ،اما به دلیل نامعلومی این مجمع لغو شد.

وی با بیان اینکه مسئولان با پیامک نشست مجمع نمایندگان اتاق تعاون را به تاخیر انداختند، گفت: در این پیامک آمده «پیرو صورت جلسه هیئت مدیره اتاق تعاون، مجمع نمایندگان در تاریخ مذکور کان لم یکن شده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده جدید برگزار خواهد شد.»

این فعال بخش تعاون با بیان اینکه در مدیریت کنونی اتاق تعاون، معضلات و مشکلات این بخش افزایش یافته است، بیان داشت: در این راستا تغییراتی در هیئت مدیره صورت گرفته که البته این موضوع بدون برگزاری نشست بوده و فقط صورت جلسه میان اعضا امضا شده است.

به گفته وی، قرار است مدیرعامل بانک توسعه تعاون و عضو هیئت مدیره اتاق تعاون به عنوان رئیس هیئت مدیره جدید جای خود را به عبدالهی بدهد.

وی عنوان کرد: همچنین کاظم دلخوش نایب رئیس شده و دبیرکل فعلی اتاق نیز قرار است جای خود را به خلیل زاده بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *