سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
رحمانی فضلی:

سهمیه کسی یا جناحی در کابینه نبوده ام

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب: 306813
وزیر کشور گفت: سهمیه کسی یا جناحی در کابینه نبوده ام .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در سخنانی در مراسم تودیعش از دیوان محاسبات کشور درباره شایعاتی که پیشنهاد شدن وزارت کشور به وی را به سهمیه رئیس مجلس در کابینه نسبت می دادند گفت : درباره پیشنهاد شدن من به عنوان  وزیر کشور ، تحلیل های زیادی وجود دارد که رحمانی فضلی سهم فلانی است ،‌ افرادی که این نسبتها را به من دادند حلال می کنم چون در سیاست باب تحلیل باز است اما در سیاست اسلامی تحلیل باید بر مبنای حقایق باشد.

وی افزود:‌آشنایی من با آقای روحانی به بیست سال پیش و مجلس آن زمان بر می گردد که من عضو گروه عقلا بودم ، بعد از مجلس آقای روحانی به من پیشنهاد معاونت شورای عالی امنیت ملی را دادند که قسمت نشد و به صدا و سیما رفتم ولی هیچ گاه ارتباطم با آقای روحانی قطع نشد.

آقای رحمانی فضلی گفت: آقای روحانی وقتی به بنده پیشنهاد وزارت کشور را داد تا جلسه سوم مذاکره با ایشان ،سمت پیشنهادی را با هیچ کس مطرح نکردم و شخصا دوست داشتم که در دیوان به دولت جدید کمک کنم .

وزیر کشور گفت : بعد از جلسه سوم موضوع را با علی لاریجانی مطرح کردم و آقای لاریجانی به من تاکید کرد که وظیفه همه ماست که به دولت کمک کنیم .
 
وزیر کشور: اولویتم ، تامین امنیت مناطق محروم

وزیر جدید کشور شفاف سازی ، پاسخگویی، مسئولیت پذیری ، قانونگرایی و نهادینه شدن رفتارهای حزبی را از مهمترین برنامه هایش در عرصه سیاسی کشور خواند .

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیعش در دیوان محاسبات گفت اولویت کاری ام تامین امنیت مناطق محروم خواهد بود .

وزیر کشور افزود: بنده به دنبال تامین امنیت پایدار همه جانبه ، به کمک همه و برای همه هستم ، امنیتی که پایه های آن مبتنی بر قانون ، رضایتمندی و ایمان مردم باشد که در این صورت کشور در مقابل تهدیدها و تحریم ها مصون خواهد بود . وی تاکید کرد: باید از انسجام و وحدتی که در کشور ایجاد شده خوشحال باشیم و تلاش کنیم دیگر نوای اختلاف میان قوا و مسئولان به گوش ملت نرسد . 

وزیر کشور افزود به نفع ماست که احزاب سیاسی شناسنامه دار و حرفه ای در کشور داشته باشیم که اگر هر حزب یا گروهی مسئولیت موضع گیری ها و اقداماتش را بپذیرد در کشور آرامش ایجاد خواهد شد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *