کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

بخشیدن فتنه گران خیانت به امت اسلامی است/ نظام از آنان می‌خواهد از ملت عذرخواهی کنند

فارس , 26 مرداد 1392 ساعت 14:46

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در ادامه فتنه ۸۸ نباید فریب تبلیغات دشمن مبنی بر اینکه گذشته را با عفو برخورد کنید بخوریم زیرا آنها می‌خواهند با این کار فتنه‌گران را بار دیگر به صحنه برگردانند.


به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره مباحث مطرح شده در زمینه فتنه ۸۸ اظهار کرد: دشمن در فتنه ۸۸ می‌خواست دو گروه مردم را مقابل یکدیگر قرار دهد و با ایجاد جنگ داخلی انقلاب را ناکام بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی، بصیرت مردم و با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب از این فتنه گذشتیم و توانستیم شان و منزلت خود را نشان دهیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: کسانی که بازیچه دست استکبار شده‌اند، در پازل دشمن نقش بازی کردند و به عنوان پیاده نظام رژیم اشغالگر حرکت کردند، اجازه ندارند مانند مردم دیگر باشند.

وی با اشاره به برخورد نظام با فتنه گفت: نظام با رأفت و رحمت با این قضیه برخورد کرده و مانند حکومت‌های دیگر برخورد خشن و تند نداشته است بنابراین سزاوار نیست طلبکارانه بیایند و بگویند هر چه بود تمام شد.

حاجی صادقی عنوان داشت: اگر فردی مفسد شد، به امت خیانت کرد و تیشه به ریشه باورها و اعتقادات و مصالح مردم زد، کوتاه آمدن و بخشیدن وی خیانت به امت اسلامی است.

وی ادامه داد: نظام از آنها می‌خواهد بپذیرند اشتباه کرده‌اند، بازیچه دست دشمن شده‌اند و از ملت عذرخواهی کنند ولی از کسی که هنوز می‌گوید من اشتباه نکردم چه انتظار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: باید در ادامه فتنه ۸۸ فریب تبلیغات دشمن مبنی بر اینکه گذشته را با عفو برخورد کنید نخوریم زیرا آنها می‌خواهند با این کار فتنه‌گران را بار دیگر به صحنه برگردانند.


کد مطلب: 306746

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/306746/بخشیدن-فتنه-گران-خیانت-امت-اسلامی-نظام-آنان-می-خواهد-ملت-عذرخواهی-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com