يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱

هلاکت‌سرکرده‌ تروریست‌توسط ارتش‌سوریه

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 306701
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های مسلح در درعا، حومه ادلب، حومه دمشق، حمص و حلب تعدادی از سرکرده‌های گروه‌های تروریستی را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا) نوشت: منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در عملیاتی در درعا و حومه آن تعدادی از تروریست های وابسته به گروه انصار سنت از جمله شادی الکراد، هادی فادی قرقماس، وائل، ابوصلوع، حسام الخلف، سامی العوده، انور العید، عبدالناصر منصور البسیونی با تابعیت مصری را به هلاکت رساند.

در منطقه المخیم و البساتین در درعا نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی از جمله عبدالله الراضی، ابراهیم حسن مرعی الشریف، قتیبه فهد الفرحان و نیز برخی تروریست های خارجی را به هلاکت رساند.همچنین در طفس، عتمان و داعل نیز ارتش سوریه محمد الشوا سرکرده گردان موسوم به صقور الاسلام را به هلاکت رساند.

در حماه ارتش سوریه ضمن انهدام ادوات تروریست ها و نیز بمب کارگذاشته شده از سوی جبهه النصره در جاده تل دره به وزن پنجاه کیلوگرم تعدادی از تروریست ها از جمله عبود ابو الشیخ را به هلاکت رساند.

در حمص نیز ارتش سوریه عملیاتی در مناطق خربه النعیمات در حومه القصیر و بعیون در حومه تلکلخ انجام داد که طی آن تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر مجبور به فرار شدند.

ارتش سوریه همچنین عملیات هایی در باب هود، بستان الدیوان، جوره الشیاح، تلبیسه و الرستن علیه تروریست ها انجام دادند و ضمن هلاکت برخی از سرکرده های آنها ادوات این گروه های مسلح را نیز منهدم کردند.

در حلب و حومه آن نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی در مناطق مختلف تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند و مهمات و دیگر ادوات نظامی آنها را منهدم کردند.

در حومه ادلب گروه تروریستی جبهه النصره راکان محمد منصور شهروند سوری را اعدام کردند و احمد سلیمان المنصور و عبدالرحمن شحاده المنصور را ربودند.

سانا گزارش داد: ساکنان روستای الحلوز در حومه ادلب ضمن درگیری با تروریست ها خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.همچنین ارتش سوریه در مناطق مختلف ادلب و حومه آن عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام دادند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

در حومه لاذقیه ارتش سوریه طی عملیاتی ثبات و امنیت را به روستای ابومکه و تپه های اطرافآن و نیز روستای بیت الشکوحی بازگرداندند.

ارتش سوریه همچنین مراکز وابسته به تروریست ها را در منطقه کنسبا در حومه لاذقیه مورد هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند.

در اثر شلیک گلوله خمپاره تروریست ها در منطقه المیدان در دمشق چهار کودک ۶ تا یازده ساله زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

در مناطق باب شرقی و الدویلعه در دمشق نیز خمپاره شلیک شده از سوی تروریست ها سبب زخمی شدن دو شهروند سوری و وارد آمدن خساراتی به خودروهای پارک شده در مکان شد.

یک منبع نظامی سوری از کشف یک محموله موشک ضد تانک و دستگاه های بی سیم در منطقه القلمون در حومه دمشق خبر داد.

در حومه دمشق نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی شامل محمد انور احمد، بشیر احمد العتقی، خالد الشیفونی، باسل بیطار، سومر البدوی، عزام البکار و عبدالمجید حسون را به هلاکت رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *