جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پشت‌پرده جعل بیانیه‌ در حمایت از میلی‌منفرد

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 305971
یکی از مسئولان دانشگاه شیراز ضمن تکذیب حمایت برخی از اساتید دانشگاه شیراز از وزیر علوم پیشنهادی گفت که این نامه توسط یکی از اساتید دانشگاه تهران جعل شده است.
به گزارش جهان،‌ پوراحمد معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتشار بیانیه‌ای در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم توسط برخی از رسانه‌ها اظهار داشت: اسامی بسیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در این بیانیه به‌دروغ به‌عنوان حامی وزیر پیشنهادی علوم بدون اطلاع آنها درج شده بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این افراد وجود نام خود را در این بیانیه تکذیب کردند، تصریح کرد: بسیاری از همکاران نسبت به این مسئله اعتراض داشتند و رضایتشان برای درج نامشان در جمع امضاکنندگان را تکذیب کردند.

این مسئول دانشگاه شیراز با اشاره به فرآیند جمع‌آوری امضا در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم تأکید کرد: یکی از اساتید دانشگاه تهران به‌نام ابری‌نژاد، ‌یک رایانامه را به برخی اساتید با مضمون خطاب به نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی ارسال و بدون اینکه تأییدی از جانب آنها دریافت کند، اسامی آنها را جزو امضا کنندگان بیانیه منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این مسئولین واحدهای مختلف دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، سروان، نی‌ریز، لاهیجان، ملکان، شهرکرد، زاهدان، زنجان، ارومیه و تهران جنوب نیز انتشار اعلام کردند که اسامی اعضای هیئت علمی این دانشگاه‌ها بدون هماهنگی با اساتید و بدون رضایت آنان در این بیانیه درج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *