پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۳

نگرانی دانشگاهیان از یک وزیر پیشنهادی/ آشوب در 88 و همراهی با فائزه هاشمی

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۰۲
کد مطلب: 304600
محافل دانشگاهی و سیاسی از گزینه وزارت علوم به عنوان یکی از همکاران سازمان فتنه و آشوب یاد می‌کنند.
نگرانی دانشگاهیان از یک وزیر پیشنهادی/ آشوب در 88 و همراهی با فائزه هاشمی
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
محافل دانشگاهی و سیاسی از گزینه وزارت علوم به عنوان یکی از همکاران سازمان فتنه و آشوب یاد می‌کنند.

میلی‌منفرد از تحصیل‌کردگان فرانسه است که به تدریج مانند شمار زیادی از مدعیان اصلاح‌طلبی، از آرمان‌های نظام فاصله گرفت. او پس از استعفای مصطفی معین از وزارت علوم در دولت اصلاحات، به سرپرستی این وزارتخانه گمارده شد.

نامبرده در جریان حوادث فتنه‌آمیز سال 1388 جزو عناصر فتنه‌گری بود که اقدام به تجمع و تحصن در دانشگاه امیرکبیر کردند. بنابر برخی گزارش‌ها وی در تحریک طیفی از دانشجویان ایفای نقش می‌کرد و همان زمان به بهانه اعتراض به تقلب در انتخابات خواستار تعطیلی و تعویق امتحانات ترم دوم شده بود.

مرداد ماه سال 88 شماری از مقامات دولت اصلاحات و سازندگی به همراه برخی نمایندگان مجلس ششم اقدام به انتشار بیانیه‌ای مشترک در حمایت از جریان فتنه و القای تقلب و مهندسی انتخابات کرده و از سران فتنه حمایت نمودند. نام میلی‌منفرد در این بیانیه در کنار اسامی محسن آرمین، انصاری راد، علی باقری، محمدرضا بهزادیان، مرتضی حاجی، جلایی‌پور، رضا خاتمی، خانیکی، سازگارنژاد، شیرزاد، ناصر قوامی، مرتضی مبلغ، مزروعی، مسجد جامعی، معین، محمدعلی نجفی و فائزه هاشمی به چشم می‌خورد.

نامبرده در دولت اصلاحات نیز جزو حامیان طیف تندرو و ساختارشکن دفتر تحکیم بود و از حامیان تحصن در مجلس ششم به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United States
انتخاب سه وزیر را با توجه به اشخاص معرفی شده باید بادقت و تامل ویژه دنبال نمود ؛ 1- وزارت فرهنگ و آموزش عالی- آقای میلی منفرد 2- وزارت کار وتعاون - آقای ربیعی ؛ با توجه به تجربه این دو نفربرای ایجاد بحران و آشوبهای خیابانی واینکه در این دو بخش در صورتیکه نسبت به خواسته های صنفی به حق آنان بی توجهی شود به شدت ظرفیت سیاسی شدن آنها وجود دارد و این همان چیزی است که در سابقه این دونفر باهدف تشدید چنین رفتارهایی وجود دارد 3- وزارت اطلاعات - آقای علوی باتوجه به کیش شخصیتی ایشان و عدم حساسیت و یا خوش بینی های بیش از حد ویا .... مثلثی میشود که میتواند زمینه ساز بحرانهایی نظیر 78 و 88 باشد و مجددا فرصتهایی را از نظام اسلامی سلب و فرصتهایی را برای دشمنان اسلام و نظام بوجود آورد. که البته با درایت نمایندگان و وجود رهبر حکیم و در راس همه، عنایات خداوند و اهل البیت علیهم السلام طرفی نخواهند بست .
ریاست محترم جمهوری : من کسی نیستم که تحت فشار تصمیم بگیرم. هیچ فرد و گروهی کوچکترین فشاری برای تحمیل هیچ فردی نداشته است ، مخصوصاً گروه هایی که در انتخابات از من پشتیبانی کرده اند.
حسن
ان شاء الله که رأی اعتماد نمیاره و نمایندگان فهیم ملت اونو تأیید نمی کنن. آقای تدبیر و امید تجدید نظر نما. بالا خره منتقدین شما و برخی سیاستهایتان جزو ملت شریف ایران هستن و شما باید برای اونا احترام قائل بشی . خودتون گفتید که : من نماینده همه ملت ایران هستم . در عمل ثابت کن!!!