شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

بسته شدن ۳ بیمارستان، یک روز پس از افتتاح توسط معاون اول رئیس جمهور

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 301580
گزارش‌ها از بسته شدن بیمارستان‌‌های ۳۲ تختخوابی 'سربیشه'،'سرایان' و 'درمیان' خراسان جنوبی یک روز بعد از افتتاح توسط معاول اول رئیس جمهور حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از «نسیم» نماینده 'نهبندان' و 'سربیشه' در مجلس با اعلام این خبر گفت: مهمترین مشکل بیمارستان ۳۲ تختخوابی 'سربیشه' تامین نیروی انسانی است.

مراد هاشمزهی، نماینده مردم"نهبندان" و "سربیشه" اظهار داشت: باید در خصوص تامین نیروی انسانی اقدامات به سرعت انجام شود تا مردم بتوانند از این بیمارستان استفاده کنند.

بنا بر این گزارش برای ساخت هر یک از این بیمارستان‌ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است. و نیز برای تجهیز هر یک از این بیمارستان‌ها مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافته است. آغاز ساخت این بیمارستان در سال ۸۶ بوده است و در اواخر سال ۹۰ عملیات اجرایی این بیمارستان به اتمام رسید و بعد از آن عملیات تجهیز آن آغاز شده است.

-گفتنی‌است، در سفر معاون اول رئیس جمهور، در تاریخ ۳۱ تیرماه همزمان دو بیمارستان دیگر در شهرستان‌های درمیان و سرایان افتتاح شد که براساس آخرین اخبار این بیمارستان‌ها نیز هم‌اکنون درب‌های آن بسته شده است.

نماینده 'بیرجند'، 'درمیان' و خوسف در مجلس در گفتگو با «نسیم» از تذکر نمایندگان استان خراسان جنوبی به رئیس جمهور به منظور بسته شدن بیمارستان‌‌های ۳۲ تختوابی 'سربیشه'، 'سرایان' و 'درمیان' یک روز بعد از افتتاح توسط معاون اول وی در صحن علنی مجلس خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی: برای احداث ۱۲ هزار و ۶۱۷ واحد مسکن مهر، سه بیمارستان ۳۲ تختخوابی و همچنین تعداد دیگر پروژه‌های عمرانی که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید، ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی سهی سرایانی
سلام خداوند پدر ایشان را بیامرزد که حرف دل انسان هایی را زد که سا لهای متمادی هست که در انتظار بیمارستان هستند و لحظه شماری می کنند 0