کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آخرین جلسه شورای عالی اشتغال عنوان شد:

واکنش‌تلویحی رحیمی به سخنان‌اخیر روحانی

زیر سوال بردن آمار اشتغال ظلم است

27 تير 1392 ساعت 12:21

آخرین جلسه شورای عالی اشتغال در دولت دهم به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا محمدرضا رحیمی در این جلسه که در مجتمع اداری- فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در منطقه سوهانک برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و توفیق کسب برکات ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای عالی اشتغال طی سال‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این‌که «شورای عالی اشتغال تا پیش از دولت نهم ۳۹ جلسه داشته است»، خاطرنشان کرد: این شورا در دولت نهم ۱۱ جلسه و در دولت دهم ۵۴ جلسه تشکیل داد که نشان دهنده اهمیت دولت دکتر احمدی نژاد به موضوع اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی است.

رحیمی با اشاره به سخنان برخی افراد که سعی دارند عملکرد شورای عالی اشتغال را زیر سوال ببرند، افزود: برخی افراد این روزها عملکرد شورا را ضعیف و آمار اشتغال آن را بسیار پایین اعلام کرده‌اند که این رفتار ظلم بزرگی به جامعه و دست اندرکاران اشتغالزایی کشور است.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی در دو سال اخیر ۶۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است که این رقم به تنهایی بسیار بالاتر از رقمی است که این افراد اعلام می‌کنند.

گفتنی است حسن روحانی رییس جمهور منتخب در هفته جاری در مجلس از اشتغال سالانه فقط 14 هزار نفر خبر داده بود. وی گفته بود: از سال 85 تا 90 رقم شاغلان سالانه 14 هزار نفر بوده است. این آمار اشتغال سال‌های اخیر کشور ما است. همین ارقام به اختصار کافی است که شرایط کشور ما را نشان دهد.


کد مطلب: 300166

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/300166/واکنش-تلویحی-رحیمی-سخنان-اخیر-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com