پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

اشک‌های خانم هنرپیشه در هتل 5 ستاره/ شعار در حمایت از سران فتنه

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 294726
همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» عصر امروز در هتل پنج ستاره اسپیناس تهران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» عصر امروز دوشنبه در هتل پنج ستاره اسپیناس تهران برگزار شد.
 
*در این همایش علاوه بر برخی چهره‌های جریان اصلاحات همچون محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، صادق زیباکلام، افراد دیگری نیز ازجمله مسعود پزشکیان،‌ پرویز کاظمی،‌ مرتضی طلایی، محمدرضا نعمت‌زاده،‌ جعفر توفیقی، محمد نوری زاد و برخی نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار حضور داشتند.
 
*‌ حضور برخی بازیگران همچون هانیه توسلی، لادن مستوفی، امیر جعفری، بهزاد فراهانی، رضا بنفشه‌خواه از حاشیه‌های این همایش بود.
 
* شعار درود بر یکی از سران فتنه در حالی سر داده شد، که روحانی همواره بر اعتدال و عقلانیت تاکید کرده است.
 
* هانیه توسلی که در حین سخنرانی بهزاد فراهانی به گریه افتاده بود، وقتی با شاتر عکاسان مواجه شد، به کار آنها اعتراض کرد و خواست که از او عکس نگیرند.
 
* مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز که در سخنان خود به نقش برخی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب که منحل شده‌اند اشاره کرد، در پایان همایش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب قبل انتخابات از آقای روحانی حمایت نکردند اما شما از نقش آنها تقدیر کردید، تنها به لبخند و سکوت اکتفا کرد.
 
* در پایان مراسم برخی حضار با چهره‌های اصلاح‌طلب عکس یادگاری انداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
هانیه توسلی دانش آموز ت... دبیرستان تربیت همدان را همه معلمان و دانش آموزان آن دوره میشناسند کاش همه ایران اورا میشناختند و میدانستند کی داره ... حرف میزنه
به نظرم اگر عارف رئیس جمهور می شد باز بهتر از روحانی بود.