جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۱

آخرین پیام انتخاباتی متکی چه بود؟

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 292678
منوچهر متکی در آخرین پیام انتخاباتی خود که روز چهارشنبه در وب‌سایت شخصی‌اش منتشر شد، خواستار وحدت و ائتلاف عملی اصولگرایان شده بود.
آخرین پیام انتخاباتی متکی چه بود؟
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، متن این نوشتار به شرح زیر است:

«هنگام رفتن است

گاه درنگ نیست

۲۴ خرداد فرصت با شکوه دیگری برای رونمایی جمهوریت نظام اسلامی و مردم‌سالاری دینی است. ملت عزیز ایران، یک بار دیگر عزم انقلابی خود را در استفاده از حق تعیین سرنوشت خویش در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارد و دیگر بار می‌سراید:

هستم اگر می‌روم

گر نروم نیستم

از عموم هموطنان، به‌ویژه همیاران و همراهانی که در سایه تدبیر جمعی برای برهه‌ای در این مسیر طی طریق نمودیم و البته تقدیر دیگری رقم خورد، متواضعانه درخواست می‌کنم در پای صندوق‌های رای حضور یافته و ضمن انجام تکلیف دینی و میهنی با انتخاب نامزد مورد نظر خود، یک بار دیگر بدسگالان و بدخواهان اسلام و ملت عزیز و انقلابی ایران را ناامید کنند.

با نگاهی به آرایش سیاسی صحنه انتخابات و تدبیر مبتنی بر همگرایی و هم‌افزایی با رسیدن به نامزد واحد بر اساس مقبولیت و رای‌آوری در آن سوی این رقابت، آشکار می‌شود که وحدت و ائتلاف عملی در این سوی رقابت به‌ویژه بعد از اقدام حکیمانه جناب دکتر حداد عادل نیز یک ضرورت جدی است.

انتظار می‌رود نامزدهای عزیز و اصولگرا در پاسخ به خواست انبوه دلسوزان، فرهیختگان و قاطبه مردم متدین کشور و برای رسیدن به رای سدید، در اقدامی فداکارانه، پرچم رقابت در این سوی میدان را به چهره‌ای که بر اساس مقبولیت، کارآمدی و رای‌آوری پیشتاز است بسپارند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *