چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵

واکنش ولایتی به خبر نامه آیت‌الله مهدوی‌کنی برای کناره‌گیری

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 292642
علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از دادن رای، به خبر نامه آیت‌الله مهدوی‌کنی برای کناره گیری اش واکنش نشان داد.
واکنش ولایتی به خبر نامه آیت‌الله مهدوی‌کنی برای کناره‌گیری
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور مسجد گیاهی واقع در خیابان تجریش رای خود را به صندوق انداخت.

وی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در توصیه خود به آنها گفت: از همه ملت ایران تقاضا می کنم برای هرچه پرشورتر کردن انتخابات به پای صندوق های رای بیایند و به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند چون رای مردم به ریاست جمهوری و شورای شهر تایید مجدد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ملاک رای مردم است و هر کس رای بدهد مورد احترام همه ماست و اگر به من اعتماد کردند و رای دادند به قول هایی که به مردم دادم انشاءالله به یاری خداوند و حمایت مردم عمل خواهم کرد و اگر به کس دیگری رای دادند چون مورد تایید مردم قرار گرفته است و بیشترین رای را دریافت کرده من در خدمت مردم چه در سمت ریاست جمهوری و چه در سمت های دیگر خواهم بود.

وی ادامه داد: آنچه مهم است حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رای و همچنین انتخاب اصلح است.

ولایتی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رویداد مهم گفت: همه مردم برای رای دادن به انتخابات خواهند آمد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا از آیت الله مهدوی کنی نامه ای برای کناره گیری از انتخابات دریافت کرده است یا خیر؟ پاسخ داد: چنین نامه ای دریافت نکرده است.

گفتنی است،‌ روز چهارشنبه خبر ارسال نامه ای از آیت الله مهدوی کنی به ولایتی منتشر شد که حاکی از توصیه ایشان به ولایتی برای کناره گیری به نفع جریان اصولگرایی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *