جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

نظراحمدی‌نژاددرباره تصمیم ملت درانتخابات

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 292376
رئيس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ايران همواره در تمامي صحنه ها با هوشمندي خاصي حركت كرده و در صحنه انتخابات پیس رو نيز بهترين تصميم ممكن را خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود احمدي نژاد عصر چهارشنبه در جمع مديران خراسان شمالي، ملت ايران را به مثابه رودخانه اي تشبيه كرد كه هر كس بخواهد در حركت اين ملت، مانعي ايجاد كند، جريان عظيم مردم موانع را كنار مي زند.

وي اضافه كرد: شايد برخي افراد بتوانند وقفه اي كوتاه در حركت ملت ايران ايجاد كنند اما ملت ايران خيلي زود آنها را كنار زده و حذف مي كند.

احمدي نژاد ساختن ايران را كار همه مسئولان دانست و گفت: منظور از ساختن ايران تنها ساخت و ساز عمراني نيست اگر چه عمران و آباداني مهم است اما بر پا كردن جامعه متعالي و سرشار از عدالت هدف نهايي است.

احمدي نژاد با بيان اينكه خداوند به انبياي الهي ماموريت داد تا جامعه اي بسازند كه در آن جامعه همه انسان ها عزيز باشند و رابطه بين آنها بر اساس كرامت و عدالت باشد، عنوان كرد: در چنين جامعه اي فقر، كينه توزي، قدرت طلبي، خودخواهي و ظلم جايي ندارد و انسان ها به عنوان خليفه خدا در روي زمين به سوي كمال حركت مي كنند.

وي با تاكيد اينكه جامعه ايران از يك طرف نيازمند ساخت و ساز عمراني و از طرف ديگر نيازمند بزرگ شدن آحاد ملت در سايه ارزش هاي الهي و كرامت انساني است، افزود: در جامعه ای که اکثریت مردم مستضعف، محروم و تحقیر شوند، فرصتی برای اجرای احکام الهی پیدا نمی شود.

رئيس جمهور تصريح كرد: انقلاب اسلامي پيروز شد تا توده مردم بزرگ و قوي شود و اين مردم عدالت و ارزش هاي اسلامي را در جامعه پياده كنند.

وي اضافه كرد: فعاليت هاي اقتصادي و عمراني نيز براي توانمندي مردم و احساس عزت آنها است تا به خاطر فقر و نداري احساس حقارت نكنند.

احمدي نژاد گفت: هنر جامعه اسلامي اين است كه بايد با تصميم گيري هاي صحيح در جهت بزرگ كردن مردم حركت كند و براي مردم اهميت قائل شود.

وي با اشاره به اينكه جامعه ما در راه رسيدن به كمال معرفت الهي در ابتداي راه قرار دارد، اظهار داشت: لازم است براي رسيدن به اين كمال همه بخش هاي جامعه اعم از مردم و مسئولان تلاش نمايند.

احمدي نژاد اضافه كرد: حكومت ها يكي پس از ديگري مي آيند و مي روند اما آنچه كه نبايد در اين ميان مغفول واقع شود تلاش و كوشش براي رسيدن به نقطه موعود است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور عصر چهارشنبه به منظور افتتاح چند پروژه مهم در خراسان شمالي نظیر مسکن مهر و طرح آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره، سفر چند ساعته اي را به اين استان انجام داد.

در سفر احمدی نژاد به اين استان ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

افتتاح ۱۰ هزار و ۴۰۷ واحد مسكوني مهر، پروژه آبرسانی به اسفراین از سد بیدواز، آبرسانی به شهر گرمه و جاجرم، سد گلول شیروان و آمفی‌تئاتر و سالن ورزشی مجموعه توانبخشی اختصاصی جانبازان استان از جمله طرح هایی بودند که عصر امروز و همزمان با حضور احمدی نژاد در خراسان شمالي به بهره برداری رسيدند.

همچنين افتتاح بیمارستان فاروج، بهره برداری از ۹۰ کیلومتر راه آسفالت روستایی و گازرسانی به شهر صفی آباد و لوجلی از دیگر طرح هایی محسوب می شدند كه همزمان با حضور احمدي نژاد در خراسان شمالي افتتاح شد.

علاوه بر اين رئيس جمهور در اين سفر چند ساعته، پروژه بزرگ راه آهن بجنورد- مشهد را نيز كلنگ زني كرد.

احمدي نژاد در حالي پنجمين سفر خود را به خراسان شمالي انجام داد كه پيش از اين و در طی دولت های نهم و دهم چهار بار به خراسان شمالی سفر کرده بود.

از پنج سفر احمدي نژاد به خراسان شمالي سه سفر آن در قالب سفرهای استانی، یک سفر به منظور شرکت در آیین ثبت جهانی موسیقی مقامی خراسان شمالی و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو و سفر آخر نيز براي افتتاح پروژه هاي عمراني اين استان انجام شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *