جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تکذیب ادعای یک‌روزنامه صبح علیه باقری

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 290504
ستاد تبلیغاتی جلیلی رفتار یک روزنامه صبح را در تحریف سخنان این نامزد انتخاباتی و همچنین طرح ادعا علیه رئیس این ستاد را غیر حرفه‌ای دانست و ادعاهای منتشره را تکذیب کرد.
به گزارش جهان، ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی از نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد که پس از اقدام غیرحرفه ای و خلاف اخلاق  یک روزنامه در درج چند سوال  و جواب از دکتر جلیلی -که مشخص شد در فایل صوتی موجود نبوده است- این روزنامه نه تنها مشی خود را اصلاح نکرده بلکه در اقدام غیرقانونی دیگر ادعاهایی را به دکتر باقری نسبت داده است که به هیچ وجه توسط وی مطرح نشده است.

برپایه این گزارش،‌ دکتر باقری در کنفرانس خبری دیروز در باشگاه خبرنگاران در جمع اصحاب رسانه پیرامون وضعیت ستاد انتخاباتی، گفتمان سعید جلیلی و برخی ادعاها در خصوص پرونده هسته ای سخن گفت که یکی از روزنامه‌های صبح تهران بخشی از این سخنان را تحریف شده منتشر کرده است.

ستاد این نامزد انتخاباتی تصریح کرد که  باتوجه به تکرار این بداخلاقی رسانه ای، به زودی شکایت حقوقی خود را به دادسرای رسانه و وزارت ارشاد برای پیگیری این تخلفات ارائه خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *