جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

هاشمی 3 ماه پیش به فقهای‌شورای‌نگهبان چه‌گفت؟

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 290024
هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار یکی از مسوولان گفته است از اینکه به خاطر کهولت سن مرا رد کردند ناراحت نیستم.
هاشمی 3 ماه پیش به فقهای‌شورای‌نگهبان چه‌گفت؟
به گزارش جهان به نقل از مشرق، هاشمی افزود: من خودم دو سه ماه قبل در دیدار فقهای عضو شورای نگهبان که در جلسه مجمع تشخیص شرکت می کنند گفته بودم من 80 سال سن دارم و بر خود حرام می دانم که وارد این کار بزرگ شوم.

هاشمی در این دیدار گفته حتما در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت خواهد کرد.

در همین حال،‌ خبرها حاکیست که شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی به کار خود پایان داد.

اعضای این ستاد عبارت بودند از غلامحسین کرباسچی، اسحاق جهانگیری، صفدر حسینی، عیسی کلانتری، موسوی لاری، مجید انصاری، نظری شاهرودی، محمد هاشمی، محسن هاشمی، شکوری راد، علی مطهری، نجفقلی حبیبی، سید رضا اکرمی و مسعود ادیب.

طرفداران حسن روحانی معتقدند در هفته آخر رقابت های انتخاباتی، هاشمی رفسنجانی به میدان آمده و حمایت خود را از حسن روحانی اعلام خواهد کرد. حامیان روحانی نحوه حمایت هاشمی را حضور در فیلم تبلیغاتی روحانی و یا صدور بیانیه می دانند.

البته آنچه این روزها در میان اصلاح طلبان دیده می شود، از اختلاف نظرهای جدی درباره حمایت از روحانی و یا عارف حکایت دارد.

حزب کارگزاران سازندگی طرفدار حسن روحانی است و حزب مشارکت از محمد رضا عارف به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان نام می برد. اختلاف نظر در میان اعضای مجمع روحانیون هم وجود دارد به گونه ای که برخی طرفدار عارف و برخی دیگر حامی روحانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *