دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲

"عبدالله دوم" برای کشتن هر مسلمان چقدر خرج می‌کند؟

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 289283
هزینه دوره آموزشی هر نفر به 10 هزار دلار می رسد که مربوط به دوره های کوتاه مدت چند روزه می باشد و این هزینه برای دوره های طولانی مدت به 50 هزار دلار بالغ می گردد.
"عبدالله دوم" برای کشتن هر مسلمان چقدر خرج می‌کند؟

به گزارش جهان به نقل از مشرق، بسیاری از روزنامه های مشهور بین المللی گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه شوالیه های مالت یا همان گروه معروف به مزدوران بلک واتر در "مرکز آموزش عملیاتهای ویژه عبدالله دوم " آموزش می بینند و این موضوع را بلک واتر نیز بطور رسمی اعلام کرده است. بلک واتر همان ارتش تروریستی مزدوری است که مردم مسلمان عراق را طی ده سال به خاک و خون کشید و "مرکز آموزش عملیاتهای ویژه عبدالله دوم " عهده دار آموزش این نیروهای مزدور در داخل خاک اردن بوده و آنها را به عراق و سایر مکانهایی که در آنها  بلک واتر حضور دارد یا به عبارت دیگر در مکانهایی که جنگهای صلیبی علیه مسلمانان در جریان است اعزام می کند.

این موضوع البته ادعا یا گمانه زنی های رسانه ای نیست، بلکه سازمان بلک واتر در سایت رسمی خود به اینکه نیروهایش را در مرکز عبدالله دوم در اردن آموزش داده، اذعان کرده است. (لینک مطلب: http://blackwaterusa.com/missionx-tactical-immersion
http://www.blackwaterusa.com/)

"مرکز آموزش عملیات ویژه عبدالله دوم " یا (King Abdullah II Special Operations Training Center" (KASOTC که در سطح بین المللی با نام اختصاری "کاساتک"  KASOTC شناخته می شود در زمینهای دولتی به مساحت 25 کیلومتر مربع برپا شده. 52 ساختمان با هزینه بیش از 200 میلیون دلار در این مرکز بنا شده و همه هزینه های آن از خزانه دولت پرداخت گردیده است.

این مرکز عهده دار آموزش نیروهای عملیات ویژه با پیشرفته ترین تکنولوژی های آموزشی می‌باشد که به آموزش "مبارزه با تروریسم" و "گارد شخصی" اختصاص دارد و بر اساس محتوای بروشورها و سایت این مرکز، آموزش و تربیت نیروهای نخبه در زمینه عملیات ویژه و خاص و مبارزه با تروریسم از دیگر وظایف این مرکز است. گفته می شود که این مرکز تنها مرکز آموزشی در جهان است که اقدام به آموزش نیرو در سناریوهای حقیقی می نماید.
این مرکز همان محلی است که تروریستهای عرب و سوری در آنجا آموزش دیده و با سلاح و تجهیزات نظامی از مرزهای بین سوریه و اردن برای انجام عملیاتهای تروریستی وارد سوریه می شوند .


تصویر جان ورمن مدیر بخش تجاری مرکز که از اعضای بلک واتر

از زمان افتتاح این مرکز ائتلاف استراتژیک بین مرکز و شرکت بدنام بلک واتر بوجود آمد تا از آن در راستای کسب درآمد از آموزش نیروهای ویژه بهره برداری گردد به نحوی که بلک واتر این مرکز را بصورت کاملا تجاری اداره کرده و به وظایف آموزش نیروهای ویژه به اضافه طراحی برنامه های آموزشی فنی و عملی قیام می نماید.

کلیه هزینه های این مرکز از  خزانه عمومی اردن در قالب بودجه دفاعی غیر رسمی، به میزان 200 میلیون دلار پرداخت شده است. این مرکز خدمات خود را به جهات متعدد بین المللی و شرکتهای خاص ارائه نموده و دوره های آموزشی در این مرکز از چند روز تا چند ماه حسب نوع برنامه و نیازهای مشتریان متغیر می باشد.


تصویر جان ورمن هنگامی که در نیروهای مارینز حضور داشت
 
هزینه دوره آموزشی هر نفر به 10 هزار دلار می رسد که مربوط به دوره های کوتاه مدت چند روزه می باشد و این هزینه برای دوره های طولانی مدت به 50 هزار دلار بالغ می گردد.

اما سود حاصل از برگزاری این دوره ها به  بخش تجاری مرکز اختصاص داشته که شرکت بلک واتر و مدیر دایره مربوطه John G. Worman می باشد. اما هزینه اداره مرکز بطور کامل از سوی نیروهای مسلح اردنی و بهتر بگوییم جیب ملت اردن پرداخت می شود، یعنی حقوق نیروهای نظامی که در این مرکز اشتغال به خدمت دارند از کارگران نظافتچی گرفته تا تکنسین های تعمیر و نگهداری و راننده و غیره که همه اینها از خزانه دولت حقوق دریافت می کنند.

همچنین نیروهای مسلح اردن، اسلحه و مهمات مرکز را از مخازن خاص و از حساب نیروهای مسلح اردن تامین می نمایند.

موسس بلک واتر مگا، اریک پرنس میلیونر راست گرای افراطی و افسر سابق نیروی ویژه آمریکا است. اگر سایت رسمی بلک واتر را مشاهده کنید، می بینید که اغلب مسئولین رده بالای آن از بازنشستگان سیا و ارتش آمریکا هستند و همگی آنها از فرماندهان جنگهای آمریکا علیه مسلمانان بوده اند.


تصویر اریک پرنس
بلک واتر یکی از بزرگترین و قوی ترین سازمانهای مزدور سری در جهان است و مرکز آن در مناطق دور افتاده ای از کارولینای شمالی واقع شده و یکی از ارتشهای خصوصی است که بیشترین رشد و توسعه را تاکنون داشته. این ارتش دارای توان انجام عملیات در هر کشوری از جهان برای سرنگونی نظام حکومتی آن کشور را دارد.


تصویر مرکز سازمان تروریستی بلک واتر در منطقه دورافتاده ای در کارولینای شمالی







این خیانتی است که عبدالله دوم به صورت علنی و نه مخفیانه علیه امت اسلام می کند، وی نیروهای مزدور دشمن را برای کشتن برادران مسلمان ما در عراق و سوریه و هر جای دیگر دنیا آموزش می دهد تا به بهانه مبارزه با تروریسم جنگ صلیبی را علیه اسلام به راه بیندازند.

یکی از اسناد منتشر شده ویکی‌لیکس نشان می دهد که متمم بودجه آمریکا در سال 2005 میلادی حاوی 99 میلیون دلار کمک مالی برای ساخت "مرکز آموزشی نیروهای ویژه عبدالله دوم" است و اضافه می کند که این مرکز در صدد است بخشی را برای استقرار بالگردهای مخصوص عملیات های ویژه، از طریق قرارداد با شرکت بلاک واتر  راه اندازی نماید که به منظور توسعه تاکتیک های نیروهای ویژه و روشها و اسلوب های پیشرفته و تربیت خلبانان برای بکارگیری تاکتیکهای پیشرفته در عملیاتهای هلی برن می باشد .

این سند که تاریخ آن مارس 2005 میلادی بوده و خطاب آن ریچارد مایر می باشد همچنین می گوید یگان بالگردی مرکز عبدالله دوم از 8 بالگرد بلاک هوک تشکیل شده که اردن آن را از محل کمک های بین المللی خریداری نموده و زمان تحویل این بالگردها پاییز 2006 میلادی ‌می‌باشد.

این سند همچنین ابعاد همکاری اردن و آمریکا در زمینه نظامی و آموزش نیروهای عراقی در اردن و ارسال کمکهای بلا عوض اردن به عراق شامل 50 نفربر زرهی ساخت اوکراین و 100 تانک آمریکایی بوده که اردن در یک جدول زمان بندی شده آنها را به عراق ارسال خواهد کرد.

تصویری از سرباز آمریکایی  در مرکز آموزشی عبدالله دوم آموزش  

رشوه بلک واتر به عبدالله دوم

در آوریل سال 2010 پنج نفر از مسئولین شرکت بلک واتر در دادگاهی در کارولینای شمالی متهم به رشوه دادن به عبدالله دوم در بازدید وی از مقر شرکت بلک واتر در آمریکا شدند. اینها متهم بودند که پنج اسلحه از انواع مختلف را به عنوان رشوه در بازدید عبدالله دوم از مقر این شرکت در مارس سال 2005 میلادی به او داده اند تا در مقابل بتوانند تسهیلاتی برای عقد قرارداد و آموزش نیروهای این شرکت در اردن دریافت نمایند. گری جکسون رئیس شرکت بلک واتر و چهار نفر دیگر از مسئولین این شرکت در این دادگاه محکوم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *