يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حمله به بيت علما،مسأله‌جهان اسلام است

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 288051
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بیانیه ای آغاز دور جديد حملات وحشيانه رژيم آل خليفه به مردم بي‌گناه بحرين و حمله به بيت آيت‌الله شيخ عيسي قاسم را به شدت محکوم کرد.
حمله به بيت علما،مسأله‌جهان اسلام است
به گزارش جهان به نقل از مهر، در اين بيانيه محكوميت آمده است:

بحرين دو سال تمام است كه با وجود سركوب‌هاي گسترده و بازداشت و شكنجه فراگير معترضان و مخالفان به صورت بي‌وقفه شاهد تظاهرات مسالمت‌آميز و قانوني مردمي است.

در حالي كه اعتراض‌هاي مسالمت‌آميز مردمي در بحرين وارد سومين سال خود مي‌شود، رژيم دست‌نشانده و مزدور آل‌خليفه با مديريت «جبهه غربي، عبري ـ عربي» و كمك‌هاي مالي و دلارهاي نفتي برخي دول عربي و شيوخ مستبد و دست‌نشانده غربي به ويژه رژيم آل سعود ، با آغاز دور جديدي از حملات ددمنشانه و سركوب‌هاي وحشيانه مردم مظلوم و بي‌گناه بحرين به ويژه قتل زنان و كودكان بي‌‌پناه و حمله به بيت و جسارت به آيت‌الله شيخ عيسي قاسم از علما و بزرگان ديني بحرين، وارد مرحله جديد و خطرناكي از حملات غيرقانوني نه تنها عليه  ملت خود شده است ، بلكه دست به بازي و جنگي پيشدستانه عليه اسلام و مسلمين زده است.

اين اقدام غيرقانوني رژيم مزدور آل‌خليفه وجسارت به جايگاه ديني علما؛ ديگر فقط مسأله حكومتي و ملي درون بحرين نيست بلكه تبديل به يك مسأله حقوقي و بين‌المللي و مربوط به جهان اسلام شده است.

در اين ميان سكوت سرد و مرگبار و همراهي و همسويي برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي و حقوق بشري نظير سازمان ملل متحد، شوراي امنيت سازمان ملل، شوراي همكاري اسلامي و اتحاديه عرب‌ جاي بسي تعجب و سؤال دارد.
 
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن محكوميت شديد اين قبيل اقدامات و حملات وحشيانه رژيم مزدور آل‌خليفه عليه مردم مظلوم بحرين و هتك حرمت جايگاه علما و بزرگان ديني و حمله به منازل آنان را سناريويي از پيش طراحي شده در راستاي ايجاد رعب و وحشت و ايجاد اختلاف و تفرقه بين مسلمانان به ويژه برادران اهل تسنن و اهل تشيع دانسته و راه حل مقابله با آنان را بيداري جهان اسلام ، علما و بزرگان ديني و افزايش بصيرت و پايداري و ايستادگي توده‌هاي مردمي بر سر موانع اصولي، قانوني و ديني خود در بحرين و ديگر بلاد اسلامي مي‌داند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *