جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

مشاور هاشمی:احتمال دارد هاشمی دولتش را به اتمام نرساند

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 287427
یک چهره نزدیک به هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خود اظهار داشت که هاشمی در 80سالگی حضور مرگ را حس می‌کند!
مشاور هاشمی:احتمال دارد هاشمی دولتش را به اتمام نرساند
به گزارش جهان، مشرق نوشت:

روز گذشته جلسه ای در محل یکی از احزاب نزدیک به طیف کارگزاران درباره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد که یکی از چهره های نزدیک به کارگزارن و هاشمی رفسنجانی در آن به سخنرانی پرداخت.
 
این چهره نزدیک به هاشمی رفسنجانی که پیش از این نیز احتمال کاندیدا شدنش در انتخابات مطرح شده بود بار دیگر شبهه تقلب در انتخابات سال 88 را مطرح کرد و پیش بینی کرد در صورتی که علی اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان نامزد اول اصلاح طلبان تایید صلاحیت نشود، باید انتخابات را تحریم کرد.
 
وی که سابقه وزارت در کابینه هاشمی رفسنجانی و خاتمی را در کارنامه دارد، درباره تحلیل خود از انتخابات ریاست جمهوری گذشته گفت: "همان زمان از من پرسیدند به نظر شما، تقلب شده یا تخلف و من صراحتا گفتم تقلب شده است."
 
این چهره نزدیک به کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: "بعد از من پرسیدند چطور می توانی ثابت کنی 10 میلیون رای تقلب شده است؟ من در جواب گفتم اثبات تقلب آسان است ولی میزان آن را شما می گویید ده میلیون رای بوده و من از تعداد تقلبها، خبری ندارم."
 
مشاور هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص، در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: "اکنون، بسیاری از مردم و فعالان سیاسی به من تلفن و پیامک زدند و تبریک گفتند که آقای هاشمی نامزد شده. این موجی که به راه افتاده است، را باید سرپا نگهداشت و اجازه نداد شور و اشتیاق مردم کم شود، چون می توان با استفاده از این استقبال مردمی، شورای نگهبان را قانع کرد هاشمی را تایید صلاحیت کنند. در غیر این صورت، انتخابات تحریم است و کسی پای صندوقها نخواهد رفت."
 
نماینده پیشین سه دوره اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: "آقای هاشمی در آستانه 80 سالگی بهتر از هر کس دیگری حضور مرگ را حس می کند و احتمال هم دارد ایشان این دوره ریاست جمهوری را به اتمام نرساند. برای همین باید خود را آماده کنیم در شرایطی که ممکن است پیش بیاید، چطور واکنش نشان دهیم."
 
وی همچنین با گلایه از برخی نامزدهای اصلاح طلب که ثبت نام کرده اند، از کواکبیان، روحانی و شریعتمداری خواست به نفع هاشمی کنار بروند تا اصلاح طلبان در دادن رای به هاشمی، دچار تردید نشوند.
 
پیش بینی برخوردهای غیرقانونی از جمله تحریم انتخابات و پرکردن خلاء حضور هاشمی به دلیل کهنسالی، در حالی توسط این فرد بیان می شود که او در هفته اول اردیبهشت امسال، اعلام کرده بود هاشمی و خاتمی برای ریاست جمهوری نخواهند آمد و اصلاح طلبان باید نامزد دیگری را برای حضور در انتخابات، پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *