پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آزاد راه قم – کاشان مسدود شد

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 286384
سرهنگ "اردشير جمشيدي راد " رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت: به منظور عمليات راه سازي آزاد راه قم – کاشان به مدت 15 روز مسدود شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم اظهار داشت: به منظور عمليات تعريض پل زير گذر تقاطع آزاد راه امير کبير با محور قنوات آزاد راه قم – کاشان از روز گذشته به مدت 15 روز مسدود شد.

سرهنگ "اردشير جمشيدي راد " افزود: با توجه به اجراي عمليات راهسازي و تعريض پل زير گذر مذکور مقرر شده است هدايت ترافيک در اين محور از سمت قم به کاشان از طريق کمربندي کاشان و از داخل شهر و ميدان ولي عصر (عج) و محور قديم کاشان در کيلومتر 23 به سمت آزاد راه کاشان هدايت شود و مسير برگشت از کاشان به قم نيز از محور آزاد راه کاشان – قم انجام گيرد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم در پايان از رانندگان عبوري از محور هاي ياد شده خواست که با توجه به ازدياد حجم ترافيکي اين محورها نکات ايمني را به طور کامل رعايت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *