چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۴
۱۳
سناریوی دوم خردادی‌ها برای رفسنجانی؛

تله اصلاح‌طلبان برای هاشمی

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 285748
اخبار رسیده حاکی از آن است که تشویق اکبر هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 از سوی اصلاح‌طلبان علیرغم ظرفیت منفی وی در میان مردم، امری است که آگاهانه توسط اصلاح‌طلبان دنبال می‌شود و بدین طریق، این گروه سیاسی قصد دارند هاشمی را به میدانی بفرستند که در هر دو حالت برد و باخت، ضربه‌ای برای اصلاح‌طلبان محسوب نشود.
تله اصلاح‌طلبان برای هاشمی
به گزارش خبرنگار جهان، گفته می‌شود در جلسه روز دوشنبه اصلاح‌‌طلبان این موضوع مطرح شده است که "باید هاشمی به شدت برای کاندیداتوری ترغیب شود چرا که اگر هاشمی کاندیدا شود و پیروز شود، فضای تنفس خوبی برای اصلاح‌طلبان فراهم خواهد شد و البته اگر وی در این انتخابات شکست هم بخورد، شکست وی به حساب شکست اصلاح‌طلبان گذاشته نخواهد شد!"

از این روی اصلاح‌طلبان که زمانی در انتخابات مجلس ششم، هجمه‌های شدید به هاشمی رفسنجانی را مایه رای‌وری و حضور در قدرت می‌دانستند، امروز هم طرفدارای از هاشمی و تشویق وی به حضور را یکی از راهبردهای مناسب خود متصور هستند.

البته هاشمی رفسنجانی نیز به جهت تمایل به قدرت، سال‌هاست که به همسویی کامل با اصلاح‌طلبان به جهت هدف مشترک "کسب قدرت" رغبت نشان داده است.

با این حال اخبار رسیده و همچنین اظهارات برخی نزدیکان هاشمی از قبیل حسن روحانی و علی یونسی حاکی از آن است که هاشمی 80 ساله وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگه هاشمی رای نداره نگرانی شما از چیه؟
نگرانی ما از اینه با شکست مجدد ایشان آبروی این پیرمرد با سابقه یه وقت نره
همین
آره جون خودت! تو از خداته شرف و آبروی این مرد بره. جهان نیوز هم مثل تو
United States
زنده باد هاشمی..
انشاالله همیشه زنده باشن ولی من ازشون خواهش می کنم از عرصه سیاست کناره گیری کنن.
درود بر هاشمی
باشه درود ولی برای ریاست جمهوری ایشان جو سازی نکنید
point1388@yahoo.com
نگران چه هستیدبگذاریدایشان بیایدبنده به سهم خویش اگرایشان کاندیدشددرانتخابات شرکت میکنم والاچون سایرافراددست کمی ازدولت فعلی ندارندخیر
به خاطر خودش می گیم
بیاد مثل 84 بشه خوبه؟
مجتبی میراحمدی
از این که خبر ها را به ما می رسانید متشکریم
آخر خبره
نگرانیتان بابت چیست مگر نمی گوید رای نمی آورد پس چرا ترسیده اید ؟
Serbia
انشالله هرچه پيش آيد براي مردم مايه خير باشد