دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
شیخ عیسی قاسم:

عقب‌نشینی مردم بحرین رویای محال است

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 284795
روحانی برجسته بحرینی با تاکید بر اینکه مردم بحرین از جنبش خود عقب‌نشینی نخواهند کرد، گفت: کسی که بر عقب‌نشینی ملت از مطالبات خود تکیه کرده در رویای محال و دست‌نیافتنی خود سیر می‌کند.
عقب‌نشینی مردم بحرین رویای محال است
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شیخ عیسی قاسم در خطبه نماز جمعه ـ 13 اردیبهشت ـ در مسجد جامع امام صادق(ع) "الدراز" گفت: تنها راه حل عادلانه چاره ساز، وضعیت کنونی بحرین است.

 وی افزود که راه حل عادلانه بدون دست کشیدن حکومت از اقدامات کنونی خودش نیست زیرا هم اکنون حکومت سلطه کامل خود را تحمیل کرده و همه امتیازهایش را حفظ و مردم را با محرومیت در همه ابعاد مواجه کرده است.

روحانی برجشته بحرینی اظهار داشت: سیاست سرکوب، خشونت و مشت آهنین شدید مسئولان علیه شهروندان و چهره های مخالف باعث تشدید بحران و طولانی تر شدن بحران می شود و احتمال دستیابی به راه حل را دشوار می کند.

وی تمایل شدید مسئولان برای راهکار امنیتی را با وجود شکست این سیاست محکوم کرد به ویژه که این سیاست نتایج معکوس به همراه داشته و به منافع ملت زیان وارد کرده و بحران را طولانی کرده است.

به گفته این روحانی شیعه، مسئله ملت بحرین همان اصلاحات و اراده اصلاحات در رویارویی با کسانی است که می خواهد آن را متوقف کنند تا کشور در اوضاع ناگوار و عقب ماندگی و ظلم و قبضه قدرت و فساد باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *