کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکنجه و پرتاب عزادار حضرت زهرا از ساختمان سه طبقه

6 ارديبهشت 1392 ساعت 16:26

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که شعارهای فریبنده و عوام‌پسند در شأن کاندیداهای ریاست جمهوری نیست، گفت: برخی برای جمع‌آوری آرای مردم به تخریب نظام روی آورده اند.


به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به این‌که برخی به دنبال عوام‌فریبی در جریان تبلیغات انتخاباتی هستند، اظهار داشت: مردم بایستی مراقب شعارهای جذاب، عامه‌پسند و نامعقول عده ای باشند، در حقیقت بایستی با شاخص های ولایی فرد اصلح را انتخاب کرد.

وی با بیان این‌که ارائه شعارهای فریبنده و عوام‌پسند در شأن نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی امر انتخابات بایستی با چنین وضعیتی برخوردی قاطع داشته باشند، این روزها شعارهای عوام فریب بسیاری مطرح می شود، این در حالی است که برخی نیز برای جمع‌آوری آرای مردم به تخریب نظام روی آورده اند.

نماینده خبرگان رهبری سیاه‌نمایی از خدمات نظام به مردم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: ملت باید هوشیار باشند و فریب سخنان جذاب عده ای منفعت‌طلب را نخورند، نامزدهای انتخاباتی باید مصالح نظام را فدای منافع شخصی، حزبی و جناحی نکنند، اگر نظام اسلامی نبود، شاید این عده توان و جرأت حضور در انتخابات را نیز نداشتند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به این‌که ارایه وعده‌های غیرواقعی به مردم از دیدگاه دین مبین اسلام مذموم است، گفت: وعده دادن مانند نذر بوده و عمل نکردن به آن کفاره دارد، مسؤولان نظام و نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده های غیر عملی به مردم خوداری کنند، چراکه در صورت عدم تحقق موجب بدبینی مردم نسبت به نظام خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری اظهار داشت: آن استاد گرانقدر خاری بر چشم دشمنان و منافقان نظام بود، چراکه شب و روز خود را در جهت پاسخگویی به شبهات القائی و تفکرات التقاطی منافقان و دشمنان اسلام صرف کرد.

وی با اشاره به روز معلم و روز کارگر، این دو قشر را تاثیرگذار در سرنوشت جامعه دانست و گفت: تکریم کارگران و معلمان در حقیقت بزرگداشت شعائر اسلامی است، حماسه اقتصادی بدون توجه به نقش کارگران ناممکن خواهد بود، از این رو دولت بایستی نهایت تلاش خود را در جهت تأمین نیازهای این قشر زحمت‌کش جامعه داشته باشد.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که اعتلای اقتصادی جامعه به نیروی کارگر و اعتلای فرهنگی آن به معلم بستگی دارد، گفت: باید بیش از این به این دو فشر تاثیرگذار توجه شود و در سیاست های کلان نظام حمایت از معلم و کارگر در الویت قرار گیرد، در غیر این صورت آینده نظام با  بحران های فکری و اقتصادی رو به رو خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه اردبیل با انتقاد از ممانعت دولت باکو از برگزاری آیین های عزاداری سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) در جمهوری آذربایجان اظهار داشت: در سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) یکی از دینداران در روستایی در لنکران جمهوری آذربایجان به اتهام برگزاری مجلس روضه حضرت زهرا (س) بازداشت شده و پس از شکنجه او را از ساختمان سه طبقه به زمین پرتاب کرده اند.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که سیاست اسلام‌‌ستیزی دولت باکو عاقبتی بهتر از دیکتاتور مصر، تونس، لیبی و ... نخواهد داشت، گفت: بنده از سر خیر خواهی به دولتمردان آذری توصیه می کنم که با حضرت زهرا ِ(س) دشمنی نکنند که این امر باعث محو و نابودی آنها می شود. آیا نمی دانید که بزرگ‌ترین افتخار و ارزش آذری های ایران حضرت زهرا (س) است؟


کد مطلب: 283471

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/283471/شکنجه-پرتاب-عزادار-حضرت-زهرا-ساختمان-سه-طبقه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com