دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

انتقاد روزنامه‌های سوری از اخضر ابراهیمی

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 281611
تنها چند روز مانده به ارائه گزارش نمایند ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه به شورای امنیت، رسانه‌های دمشق وی را به بی‌توجهی به خواسته‌های مردم این کشور متهم کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه البعث چاپ دمشق ضمن متهم کردن اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در  امور سوریه به نشنیدن حرف‌های مردم این کشور، از وی خواست که هرچه زودتر استعفا بدهد.
 
بر اساس این گزارش در حالی که گفت‌وگوها در زمینه ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سازمان ملل و با مشاکت کشورهای غربی ادامه دارد، این روزنامه بی‌طرفی ابراهیمی را در انجام ماموریت خود زیر سوال برد.
 
در این روزنامه آمده است: چرا ما باید از اخضر ابراهیمی حمایت کنیم در حالی که سازمان ملل و اتحادیه عرب به  تلاش‌های خود برای تحمیل کردن یک گروه به مردم سوریه ادامه می‌دهند.
 
این روزنامه ضمن انتقاد از ابراهیمی به دلیل بی‌توجهی به خواسته‌های مردم سوریه، وی را متهم کرده که در حال تهیه گزارش مغرضانه‌ای برای ارائه به شورای امنیت سازمان ملل است و در محکوم کردن عملیات‌های تروریستی که مردم سوریه را هدف قرار داده کوتاهی کرده است.
 
چند روز پیش نیز، روزنامه الثوره  چاپ دمشق، ضمن اشاره به عدم بی‌طرفی اخضر ابراهیمی نسبت به درگیری‌های سوریه، نوشت گزارش وی در شورای امنیت نمی‌تواند از درد و آلام مردم این کشور کم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *