سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی فردا در جاده‌ها

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 279397
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور را در روز ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری را اعلام کرد.
به گزارش جهان سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: در روز 14 فروردین ماه با توجه به حجم ترافیک سنگین در مسیر برگشت به شهر تهران محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ سلبی در ادامه گفت: در محور کرج به چالوس از ساعت 12 ظهر امروز الی 1 بامداد فردا، تردد انواع خودروها از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 15 امروز از 15 کیلومتر بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج تردد خودروها بصورت یکطرفه انجام می‌گیرد.

وی افزود: در محور هراز از ساعت 13 الی 24 امروز، تردد انواع خودروها از رودهن تا آبسک ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 از آبسک به رودهن بصورت یکطرفه انجام می‌شود.

سلبی در ادامه گفت: تردد انواع موتورسیکلت، تریلر، کامیون بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه در روز 14 فروردین‌ماه ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *