پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

برنامه‌های تلویزیون به مناسبت ایام فاطمیه

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 278423
ویژه برنامه‌های «گناه»، «اشراق»، «دوباره باران» و... از جمله برنامه‌هایی هستند که از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) روی آنتن می‌روند.
برنامه‌های تلویزیون به مناسبت ایام فاطمیه
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برنامه «اشراق» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در ادامه شبکه دو سیما با برنامه «بچه‌های مسجد» با رویکرد معرفی مساجد کشورمان با حضور کارشناسان مستجر روی آنتن رفته و در این برنامه به سوالات شرعی نوجوانان نیز پاسخ داده می‌شود، برنامه «پاپوش» با اجرای رسالت بوذری از شبکه دو سیما به سیره کلی و معنوی بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) در شب شهادت آن بزرگوار می‌پردازد و در ادامه مخاطبان از شبکه دو سیما قصه‌های ماه را که به مناسبت ایام فاطمیه و روز جمهوری اسلامی با حضور حجت الاسلام سعید فرخ را به صورت روایت تصویری، زندگی ائمه اطهار (ع) و قهرمانان ملی را شاهد خواهند بود.ژ
 
ویژه برنامه‌های «سمت خدا» به مدت 55 دقیقه و «دوباره باران» نیز از شبکه سه سیما تقدیم مخاطبان می‌شود و همچنین شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «شهادت» در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌هایی را به سمع و نظر مخاطبان خود می‌رساند.
 
برنامه «گناه» عنوان برنامه‌ای از شبکه تهران است که با سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان در ایام سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) روی آنتن می‌رود و به دنبال آن شبکه  ورزش ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) را با حضور دو تن از ورزشکاران زن صعود کننده به قله «اورست» را خواهد داشت.
 
شبکه جهانی جام جم نیز با ویژه برنامه «یاس سفید» که با حضور مداحان آقایان  مهدی سلحشور و سیدمهدی میرداماد و استاد مجاهدی، به استقبال این روز خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *