چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

توصیه مطهری به مردم درخصوص انتخابات 92

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 276880
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده همان ویژگی‌هایی است که رهبری در سخنان خود تبیین کرده‌اند.
توصیه مطهری به مردم درخصوص انتخابات 92
به گزارش جهان، علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: نظرات مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های رییس‌جمهور باید ملاک انتخاب قرار گیرد.
 
وی افزود: مردم باید به افراد توانمند و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب رای دهند.
 
مطهری اظهارنظر دقیق‌تر درباره کاندیداها و شرایط حاکم بر جریان‌های سیاسی را به پایان فروردین 92 موکول کرد و گفت: تا آن زمان حضور کاندیداها در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری دوره یازدهم جدی‌تر خواهد شد؛ بنابراین فضا از غبارآلودگی فعلی خارج و بهتر می‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خداوند آقای دکتر را حفظ کند! دقت همه ما چه مسئولین و چه مردم فهیم به سخنان مقام معظم رهبری راه گشای اساسی در مقابل فتنه ها و مشکلاتی خواهد بود که دشمنان داخلی و خارجی برای انتخابات 92 کشیده اند! عده ای که چهره شان الحمدلله برای مردم آشکار شده باشعارهای زیبا میخواهند به شعور مردم توهین کنند! بصیرت خیلی مهم است