سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

شبکه نوری‌زاده جاسوس می‌پذیرد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب: 273871
شبکه تلویزیونی ایران فردا که پخش آزمایشی خود را آغاز کرده است در اولین اقدام، از فتنه‌گران داخلی خواست که برای این شبکه جاسوسی کنند.
به گزارش جهان، مرصاد نیوز نوشت: سیزدهم بهمن 1391، تلویزیون فارسی زبان دیگری به جمع تلویزیون های ضد انقلاب که از بیرون کشور برای ایران و جهان برنامه پخش می کنند، افزوده شد. شبکه تلویزیونی ایران فردا به مدیریت علیرضا نوری زاده روزنامه نگار فاسد و فراری، برنامه خود را آغاز کرد.

تلویزیون ضد انقلابی ایران فردا که محل خود را در لندن تعیین کرده است، در ساعت سه و نیم عصر به وقت لندن، هفت شامگاه ایران، برنامه خود را در این روز با یک پخش آزمایشی نیم ساعته، آغاز کرد.

شامگاه چهارشنبه دوم بهمن ماه 1391 علیرضا نوری زاده در تلویزیون ایران فردا ظاهر شد و به قول خودش شیوه های جدید ارسال خبر (جاسوسی) برای این شبکه را آموزش داد، نوری زاده از فتنه گران داخل کشور درخواست کرد برای شبکه او فیلم، عکس و حتی خبر تهیه کنند و اصرار داشت نیازی به کیفیت نیست.

او سعی کرد با طرح صیادان خبر و عکس مخاطبان انگشت شمار را تحریک به جاسوسی کند، عمده درخواست او برای ارسال خبر در زمینه نارضایتی عمومی، صف پمپ گاز و نانوایی ها بود.

وی وعده داد با افرادی که همکاری مستمر داشته باشند 100 دلار پرداخت خواهد کرد این در حالی است که او برای 10 دلار دست گدایی به سوی اعراب دراز کرده بود. در بین اپوزیسیون تلویزیون ایران فردا مشهور به الجزیره فارسی است.

دستگیری شبکه پیچیده سازمان عملیات روانی انگلستان (BBC)توسط وزارت اطلاعات ضربه سنگینی به جمع آوری اخبار از ایران به دشمن وارد کرده است حال چگونه میخواهد مرتبطین احتمالی خود را از خطر دستگیری محفوظ نگه دارد جای سوال دارد البته نوری زاده واقف است وقتی سربازان گمنام مرتبطین بی بی سی و سازمان های جاسوسی خارج از کشور را شناسایی و در مواقع لزوم دستگیر میکند شناسایی مرتبطین او کار دشواری نیست.

در تلویزیون ایران فردا پست ها تقسیم شده است عطاءالله مهاجرانی در بخش حمایت از سران فتنه در پشت پرده کار میکند ، لوناشاد اخراجی صدای آمریکا نیامده قرار است از این شبکه برود و سازماندهی مرتبطین و ارتباط با جواسیس در تلویزیون ایران فردا به عهده خانم فرنوش رام افسر موساد است که ارتباط بسیار تنگاتنگی با نوری زاده دارد ، فرنوش در بین همکارانش مشهور به فساد اخلاقی است البته نوری زاده 11 سال پیش در گفتگویی آنلاین با تلویزیون های ضدانقلاب غافل از اینکه وب کم روشن است در مقابل دوربین حرکات زشت و زننده ای انجام داد که بعدها برای او دردسر ساز شد.

* فرنوش رام کیست؟

بنیاد نوروز را یک صهیونیست به نام فرنوش رام که کارمند وزارت خارجه اسرائیل است 15سال پیش تاسیس کرد. فرنوش رام برای تامین مخارج رادیو اسرائیل به کمک دوست پسرش به نام بهمن معالی زاده و جرج هارونیان از یهودیان آمریکا بنیاد پناهجویی نوروز را تاسیس کرده و به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) پول جمع آوری می کند. مادر فرنوش رام در زمان شاه جزء زنان قلعه بوده و معلوم نیست که پدر فرنوش رام کیست. بنیاد نوروز برای کمک به پناهجویان نیست بلکه برای جمع کردن پول به اسم پناهجویان ایرانی و ریختن آن به حساب رادیو اسرائیل است. علاوه بر رادیو اسرائیل بخشی از مخارج تلویزیون ضد انقلاب پارس هم از پول هایی که بنیاد نوروز به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) جمع می کند تامین میشود.

فرنوش رام  جاسوس موساد در ستایش نوری زاده در وبلاگش نوشت: با ظاهر شدن علیرضا نوری زاده بر صفحه تلویزیون در استودیویی ظاهراً وسیع و خوش آب و رنگ، او با صدای صمیمی و آشنای خود، در پیامی ده دقیقه ای و دوستانه، از مهر همیشگی خود به ایران گفت.

لحن سخنانش همان شیوه ای بود که همگان از او می شناسند؛ به جای آنکه روزنامه نگاری خشک باشد، همان شاعری است که به خوبی وصف حال می کند و روح و روان ایرانی آکنده از حس همزمانِ اندوه و شادی و امید را با مسایل سیاسی درهم می آمیزد و شرح می دهد و خوب خاطره می گوید و حافظه و حضور ذهنی قوی دارد و ...

ضد انقلاب خارج از کشور معتقد است به اینکه نوری زاده از سعودی ها برای تلویزیون ایران فردا پول گرفته است و در صفحه های فیس بوک اکثر سلطنت طلبان عکس نوری زاده با لباس عربی منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند خائنین به نظام و اسلام را نابود گرداند . واقعاً برای یک ایرانی ننگ نیست که بشه جیره خوار MI6 و امثال آن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟