سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نمایش «رسوایی» برای ائمه جمعه کشور

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 273403
به دعوت شورای سیاسگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، فیلم سینمایی «رسوایی» با حضور مسعود ده‌نمکی کارگردان برای ائمه جمعه سراسر کشور در تهران به نمایش در می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم، پیش از این نیز در یک اکران ویژه حدود چهارصدتن از مسولین کشوری و لشگری متشکل از گروهی از روحانیون مجلس شورای اسلامی چهره‌هایی همچون حجت‌السلام شجونی، مصباحی مقدم، رسایی و چهره‌های روحانی دیگری مانند

میر تاج الدینی و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور حجه الاسلام تقوی و معان سیاسی‌اش، حجه الاسلام غفوری و نمایندگانی از معاونت رسانه حوزه علمیه قم در این اکران حضور داشتند.

حداد عادل -محسن رضایی- کوثری - رادان -حاتمی کیا- افشار- واعظی -منتظر المهدی- سعید ابوطالب -سعید قاسمی- جلیلی وگروهی از مدیران سیما و ارشاد و دهها کارشناس فرهنگی و سیاسی و حوزوی نیز از حاضران در مراسم بودند.

در پایان این اکران فرم‌های نظر سنجی نیز میان مدعوین پخش شد که نتیجه نهایی آن ارزیابی مثبت بیش از هشتاد درصد حضار از فیلم بود.در مراسم تجلی اراده ملی نیز شورای فرهنگ عمومی کشور جایزه خود را به فیلم «رسوایی» داد.
گرچه در مرحله نگارش فیلمنامه روحانیون شناخته شده‌ای درمقام مشاورت به فیلم در کنار کار حضور داشتند اما معاونت رسانه حوزه علمیه قم نیز نقطه نظرات و انتقادات خود را در روزهای اولیه آغاز تولید فیلم اعلام کرد که در بیشتر موارد اعمال شد و طی آخرین صحبتهایی که با این معاونت شد آنها نیز با دیدن فیلم نظر مساعد خود را اعلام کردند.
همچنین طبق اعلام روابط عمومی «رسوایی»؛ برخی افراد با شیطنت و نمایش دادن آنوس پنج دقیقه‌ای فیلم در صدد تحریک برخی مسولین و علما هستند که با ادامه این اکرانها که در قم و مشهد برای روحانیون ادامه خواهد داشت شیوه مناسبی برای رفع شبه افکنی‌ها خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *