دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۲
معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

مردم ولایت فقیه و اصل انقلاب را از مشکلات تفکیک کرده اند

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 271677
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: مردم، ولایت فقیه و اصل انقلاب را از مشکلات تفکیک کرده اند و نشان داده اند که همواره برای دفاع از آنها به صحنه می آیند.
مردم ولایت فقیه و اصل انقلاب را از مشکلات تفکیک کرده اند
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز، حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عصر سه شنبه در برنامه تلویزیونی "متن و حاشیه" طی سخنانی با بیان اینکه دشمنان کشور همواره برای وارد آوردن فشار به مردم دست به زمینه سازی می زنند تصریح کرد: مشی دشمن این بوده است که همواره قبل از رخدادهایی مثل بزرگداشت 22 بهمن شروع به بسترسازی می کند تا به هر طریق ممکن حضور مردم را کمرنگ کند.

وی افزود: امسال بر خلاف 3 دهه گذشته، آمریکا از راهبرد تهدید استفاده نکرد بلکه به سمت اهرم جدیدی با عنوان گفتگو و مذاکره رفت و این تکنیک فریب را به کار برد تا مردم برای بیعت مجدد با نظام بی انگیزه شوند.

مقدم فر با تأکید بر اینکه کشورهای معاند جمهوری اسلامی ایران انتظار داشتند در 22 بهمن امسال حضور مردم کمرنگ باشد تصریح کرد: البته نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه 22 بهمن امسال تبدیل به یک حماسه بزرگ شد و به گواه متخصصان امر و حتی رسانه های خارجی، این حضور نسبت به سال های گذشته نیز بسیار بیشتر بود. حتی دشمنان در رسانه های خودشان در این زمینه تا ساعت ها در گیجی به سر می برند و به هیچ وجه آمادگی پرداختن به این حجم از حضور را نداشتند.

وی افزود: معادلات آنها با 22 بهمن امسال به هم خورد و از نقشه های خود نتیجه عکس گرفتند. البته این در حالی است که دشمنان همواره در محاسبه رفتار مردم ایران دچار اشتباه محاسباتی می شوند.

معاون فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم ایران در مراسم هرساله راهپیمایی 22 بهمن حتی در کشورهای تازه انقلاب کرده و تازه متحول شده نیز دیده نمی شود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما با اتکا به اعتقادات مبتنی بر مکتب اسلام و اتکاء به حضور مردم توانسته است کاری کند که حتی نسل های جدیدی هم که امام و دوران جنگ را درک نکرده اند؛ محکم تر و مومن تر از نسل های اول و دوم پای انقلاب اسلامی بایستند و از آن دفاع کنند.

مقدم فر افزود: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی را با عنوان مردمسالاری دینی در دنیا مطرح کرده است.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه مردم اصل انقلاب و ولایت فقیه را از مشکلات تفکیک کرده اند، خاطرنشان کرد: مردم همانطور که در 22 بهمن و رخدادهایی مانند 9 دی نشان داده اند؛ حتی اگر از مسئولی ناراحت و یا با مشکلات اقتصادی مواجه باشند اما اگر احساس کنند اصل انقلاب در خطر است، برای دفاع از آن به صحنه می آیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *