کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زن اندیشمند فرانسوی:

انتظار برای ظهور منجی در حال گسترش است

ایرنا , 19 بهمن 1391 ساعت 19:54

یک زن اندیشمند فرانسوی گفت: به دلیل به وجود آمدن احساس یاس در بین مردم بویژه جوانان کشورهای دنیا، اعتقاد به منجی و انتظار برای ظهور آن در سراسر جهان در حال گسترش است.


به گزارش جهان، ˈکریستین گیومˈ روز پنجشنبه در همایش دانش آموزی ˈرویای آمریکاییˈ در مشهد افزود: به علت بی عدالتی که در بیشتر نقاط جهان وجود دارد مردم به سوی پروردگار و اعتقاد به ظهور یک منجی که در این وضعیت تغییری ایجاد کند، گرایش یافته اند.

وی در مورد چگونگی آزادی بیان در کشور فرانسه گفت: آزادی بیان در کشور من ظاهری و در حد شعار است و افرادی که در مورد حقایق صهیونیست و سیاست استعماری و استکباری در فرانسه صحبت می کنند از سوی دولت تحت فشار قرار می گیرند.

او همچنین غرب گرایی جوانان ایرانی و علاقه آنان برای رفتن به کشورهای آمریکا و اروپا را مساله ای تعجب آور از سوی مردم فرانسه دانست و گفت: جوانان باید از نفوذ تبلیغات غرب در تغییر دیدگاه شان هراس داشته باشند.

وی اضافه کرد: گرایش برخی جوانان ایرانی به سمت هالیوود و باور دروغ های این بنگاه سینمایی یک بیماری خطرناک است که باید درمان شود.

این بانوی اندیشمند فرانسوی در مورد چگونگی گرایش خود به اسلام و مبارزه علیه افکار استعماری آمریکا و کشورهای اروپایی گفت: در زمان انقلاب و اقامت امام خمینی (ره) در فرانسه من فقط یک مددکار بودم که چیزی در مورد انقلاب ایران نمی دانستم.

گیوم افزود: در آن زمان مشاهده کردم که جوانان ایرانی در مقابل دانشگاه فرانسه در باره اسلام و انقلاب تبلیغ می کنند و از آنجا با این دو مقوله آشنا و به آن ها علاقه مند شدم.

وی بیان کرد: به ایران آمدم و به مدت سه سال در دانشگاه علامه طباطبایی تهران ادبیات فرانسه تدریس کردم و همزمان فعالیت در دانشگاه در مورد اسلام و انقلاب تحقیق کردم و در نهایت مسلمان شدم.

وی اظهار کرد: پس از سه سال اقامت در ایران به فرانسه بازگشتم و مدتی در صدا و سیمای ایران در کشورم به عنوان خبرنگار فعالیت کردم و همچنین با همکاری شبکه پرس تی وی (presstv) فیلم های مستند زیادی درباره اسلام ساختم.

وی ادامه داد: سعی کردم به شغل سابقم بازگردم و به عنوان مددکار در فرانسه فعالیت کنم اما به خاطر حجابم مانع از تلاشم شدند.

وی بیان کرد: من بشدت مخالف قانون منع فعالیت زنان محجبه در فرانسه و دیگر کشورها هستم لذا شکایت خود را در کمیسیونی در این زمینه در اروپا مطرح کردم که در دست پیگیری است و امیدوارم به نتیجه برسد.


کد مطلب: 270775

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/270775/انتظار-ظهور-منجی-حال-گسترش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com