يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
رونالدو:

به جان پسرم مشکلم با رئال مالی نیست

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 270738
ستاره پرتغالی رئال‌مادرید ناراحتی اخیر خود را به مسایل مالی مرتبط ندانست.
به گزارش جهان، کریستیانو رونالدو در فصل جاری نتوانسته است، با سفیدپوشان شهر مادرید انتظارها را برآورده کند. ناراحتی اخیر ستاره پرتغالی رئال باعث شده است تا شایعه‌های زیادی درباره او مطرح شود و بعضی از رسانه‌ها دلایل ناراحتی او را به مسایل مالی ربط دهند.

رونالدو در گفت‌وگو با روزنامه‌ AS اسپانیا گفت: "به جان پسرم مشکلم با رئال مالی نیست. نمی‌خواهم از اکنون درباره آینده‌ام صحبت کنم. فقط می‌خواهم روی بازی‌های پیش‌رو تمرکز کنم و دیگر هیچ. الان تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، رئال مادرید است. به تمدید قرارداد، جدایی و هر چیز دیگری فکر نمی‌کنم. امیدوارم که در بازی‌های پیش‌رو موفق باشیم. در تابستان فرصت کافی برای صحبت کردن درباره این مسایل وجود دارد. فعلا فقط می‌خواهم روی بازی‌های پیش‌رو تمرکز کنم."

او افزود: "می‌خواهم در رئال تاریخ‌ساز شوم. تا پای مرگ برای رئال تلاش خواهم کرد. با دیدن لبخند به چهره هواداران غرق در شادی می شوم. این موضوع را در بازی‌های اخیر به خوبی درک کردم."

رونالدو درباره مصدومیت کاسیاس و دوری دو ماهه او از میادین گفت: "نبود کاسیاس احساس می‌شود. دوری او به ضرر تیم بوده است. الان دیگو لوپس را جذب ‌کردیم. او دروازه‌بان خوبی است و توانایی بالایی دارد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *