پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۰

آملی لاریجانی: به خاطر مصالح نظام و تبعیت از رهبر انقلاب سکوت می‌کنم

ماهیت جریان انحرافی، فتنه و فساد اقتصادی و عقیدتی آنان را فاش خواهم کرد
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 270522
رئیس قوه قضائیه گفت: اتفاقات روز یکشنبه مجلس به کام ملت بسیار تلخ بود اما فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر رهبر انقلاب سکوت می‌کنم و در فرصتی دیگر ماهیت جریان انحرافی، فتنه، فساد اقتصادی، عقیدتی و عملی آنان را فاش خواهم کرد.
آملی لاریجانی: به خاطر مصالح نظام و تبعیت از رهبر انقلاب سکوت می‌کنم
به گزارش جهان، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری را به مردم ایران بازگرداند و ضمایر الهی را بیدار کرد.

وی احیای سایر ارزش‌های الهی از جمله ایثار و ازخودگذشتگی، جهاد فی‌سبیل‌الله، استقلال، آزادی و عدالت را از برکات انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت:‌ مردم با قیام خود به مجاهده با ظلم و ستم پرداختند و در کنار تمام مشکلاتی که برای جمهوری اسلامی ایران از روز اول انقلاب پدید آمد، باز هم مردم همچنان پشتیبان انقلاب خویش بوده و هستند.

حتی دشمن شماره یک نظام نیز ایران را قدرت برتر منطقه می‌داند

رئیس‌ قوه قضاییه با تاکید بر این‌که حتی دشمن شماره یک نظام اسلامی ایران یعنی آمریکا نیز اینک ایران را قدرت برتر منطقه می‌داند، افزود: در تمام این سال‌ها با وجود همه مشکلات در اقصی ‌نقاط کشور آثار و برکات انقلاب اسلامی ظاهر شده است و در علم و فناوری و سایر زمینه‌ها با وجود تمام تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌ها، جمهوری اسلامی ایران به امکانات بسیار پیشرفته‌ای دست یافته است.

آیت‌الله آملی لاریجانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در گسترش فرهنگ اسلامی و ترویج معارف دینی با سال‌های پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و ما تمام اینها را مدیون این انقلاب و مجاهدت مردم و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل (قدس‌الله نفسه‌الزکیه) و مقام معظم رهبری هستیم.

رئیس قوه قضاییه با تبریک یوم‌الله بیست و دوم بهمن به همبستگی ملی در راهپیمایی این روز اشاره کرد و گفت:‌ در این روز تمام مردم حضور می‌یابند تا بار دیگر پایداری خود و پایبندی به نظام اسلامی را نشان دهند و بر تمام مسئولان است که با پرهیز از فرافکنی‌ها از کوشش و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکنند.

باوجود تمام مشکلات و اختلاف‌نظرهای سیاسی نظام به راه شکوهمند خود ادامه خواهد داد

وی ابراز امیدواری کرد: مردم در روز 22 بهمن با حضور گسترده بار دیگر استقامت در راه انقلاب و استقرار نظام اسلامی را ثابت کنند تا دشمنان بدانند باوجود تمام مشکلات و اختلاف‌نظرهای سیاسی و غیره نظام اسلامی به راه شکوهمند خود ادامه خواهد داد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در ادامه اضافه کرد: آنچه که در روز یکشنبه در مجلس رخ داد، به کام ملت بسیار تلخ بود و اینجانب با این‌که نسبت‌های رئیس‌جمهور در مورد قضات محترم قوه قضاییه و نمایندگان محترم مجلس و روسای قوا را کذب و افترا و برخلاف تمام موازین شرعی و قانونی و جرم می‌دانم، فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) سکوت می‌کنم و در فرصتی دیگر به تفصیل درباب آن سخن خواهم گفت و ماهیت جریان انحرافی و فتنه و فساد اقتصادی و عقیدتی و عملی آنان را فاش خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کیانی
United States
احسنت. مابقی مسئولان نیز از رییس قوه قضائیه یاد بگیرند.
مسافز
درود خدا بر شما
محمد
این موضع اصلا هم شایسته نیست
این اعلام جنگ است
باید تا بعد انتخابات صبر می کرد
ایشون که همه چیز را گفته، دیگه کدوم سکوت؟!!!
هنوز که حرفی نزده. بگم بگم ها علیه دولت هنوز گفته نشده . صبر کن برادر
حدیث
رییس قوه قضاییه رعایت تقوا و اطاعت از ولی فقیه را نموده و بر هوای نفس خود غلبه کرده است خداوند همه را در رعایت تقوا هدایت فرماید
Iran, Islamic Republic of
برادرتان فراموش نشود حاج آقاااااااااااااااا
لطفا پیرامون بازداشت مرتضوی پس از سخنان رئیس جمهور توضیحات مکفی داده شود
بعد از احمدی نژاد دیگه به کدوم رئیس جمهور و برنامه ها میشه اعتماد کرد؟ ایشون که با شعار مبارزه با فساد و برقراری عدالت بر سر کار اومد، الان به همه چیز متهمه. وای به حال بقیه که ادعای برقراری عدالت و تبعیت از حضرت آقا و رجایی وار بودن هم ندارن
میم
چرا استیضاح وزیر کار و دستگیری مرتضوی با هم متقارن شد؟! چرا مهدی هاشمی و فائزه هاشمی الان آزاد هستند؟ چرا طلبه سیرجانی رو دستگیر کردند ولی زمین خواران تمام ایران به راحتی زندگی می کنند؟ چرا مفاسد اقتصادی رو اعلام نمی کنند ؟ چرا با این گرون فروشی هایی که در جامعه هست از قبیل ماشین ، خوراک و ... برخورد نمی کنند ؟ چرا با محتکرین برخورد نمی کنند ؟ و ....