شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بیانیه مجلس‌خبرگان درباره تطهیر سران‌فتنه

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 266788
هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری جریان تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران را خواست دشمنان انقلاب اسلامی می‌داند که هرگز دوستداران انقلاب به دنبال آن نبوده و نخواهند بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در پایان نشست مشترک هیات رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان طی بیانیه‌ای جریان تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران خواست دشمنان انقلاب اسلامی برشمرده شد که هرگز دوستداران انقلاب به دنبال آن نبوده و نخواهند بود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت، با تاکید بر اتحاد و یکپارچگی ملت و مسوولان و سران قوا، امور ذیل را یادآور می‌شود:

1-توطئه‌های دشمن را به ویژه در عرصه فشارهای اقتصادی، با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه راهکارهای اقتصاد مقاومتی تنها را هبرون رفت از محاصره اقتصادی می‌دانیم.

2- هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، جریان تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران را خواست دشمنان انقلاب اسلامی می‌داند که هرگز دوستداران انقلاب به دنبال آن نبوده و نخواهند بود از همگان انتظار داریم نسبت به اظهارنظری که موجب سوءاستفاده دشمنان اسلام شده و یا باعث تردید در جامعه ولایی و حماسه‌سازان باشکوه 9 دی شود، مراقبت نمایند.

3- القاء واژه «انتخابات آزاد» یا کلید واژگانی از این دست در راستای توطئه در اصل انتخابات، تلقی شده و با توجه به موضوعی که مقام معظم رهبری، نسبت به آن هشدار دادند، انتظار آن را داریم که دلسوزان انقلاب با توجه به برگزاری بیش از 30 انتخابات سالم در کشور و اعتماد و اطمینان مردم به ساز و کار قانونی موجود، مواضع جریان انقلاب را از استکبار جهانی بازشناسند تا مرزها شفاف گردد.

در خاتمه، خبرگان ملت، هرگونه التهاب آفرینی و ایجاد بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی را در جهت اهداف سوءدشمن ارزیابی نموده که از دید ملت بزرگ ایران، قابل گذشت نمی‌باشد.

محمد یزدی

هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *