چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

نادانی‌که در فتنه88 خود را نخبه نامیده بود

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 262690
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در دوران فتنه‌ 88، یک فرد نادان که اسم خود را نخبه گذاشته است، در برابر این واقعه به جای آنکه به عمق ماجرا توجه کند، دقیقا در جورچین دشمن بازی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی امروز در پنجمین همایش «این عمار» که به همت بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، اظهار داشت: لنکرانی اضافه داشت: پس از فتنه 88 اظهار نظرهایی که در تابستان سال 88 انجام شد، از جنس همین کلوپ قدرت و ثروت بود.
 
وی ادامه داد: فتنه‌گران در آن دوران آشوب ایجاد می‌کردند تا زمینه‌ساز برخی از فتنه‌های بعدی شوند، آن وقت یک فرد نادان که اسم خود را نخبه گذاشته است، در برابر این واقعه به جای آنکه به عمق ماجرا توجه کند، دقیقا در جورچین دشمن بازی کرد.
 
لنکرانی یادآور شد: برخی از اینها نیز با همه اشتباهاتی که از آنها سر زده است، مجددا در جایگاه تحلیل‌گر سیاسی و نخبه سیاسی می‌خواهند ما را راهنمایی کنند که در آینده چه برنامه‌هایی را پیاده کنیم.
 
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آموزه دینی ما این نیست که بگوییم ای مردم، هرچه که می‌گوییم گوش دهید؛ بلکه مردم باید بفهمند و آگاهانه و عارفانه عمل کنند، خاطرنشان کرد: بنای جامعه اسلامی تحریم نیست، جامعه اسلامی جامعه‌ای عارف و بصیر است، اگر کسی خودش این معرفت و بصیرت را نداشت یا می‌توانست برای روشن شدن دیگران کمک کند و کارش را به درستی انجام نداد؛ نه تنها کار خوب تلقی نمی‌شود بلکه در درگاه الهی نیز مواخذه خواهد شد.
 
لنکرانی ادامه داد: فتنه سال 88 و ادامه‌دار شدن آن به این دلیل بود که روشن‌گری‌هایی انجام شود. اگر قرار بود نظام، نظامی باشد که بر اساس تندی و خشونت بخواهد تصمیم‌گیری کند شاید این وقایع به گونه‌ای دیگر رخ می‌‌داد، باید روشنگری‌ها انجام شده و ماهیت کلوپ قدرت و ثروت برای آحاد مردم روشن می‌شد.
 
وی گفت: خوشبختانه مردم خیلی خوب و زود چهره‌ها را شناختند، اما متأسفانه در بین کسانی که تصمیم‌گیری می‌کردند شاید این موضوع خیلی بروز نکرد.
 
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: گروهی که در به قدرت رسیدن سیاسی خود شعارشان را قرار داشتن در خط امام (ره) مطرح کرده بودند، در مقالاتشان نوشتند که باید تفکرات امام (ره) را به موزه سپرد، پس از این اتفاقات فتنه سال 88 و حادثه‌ای که در روز عاشورا به وقوع پیوست، حجت را تمام کرد و زمینه بروز و حضور مردم در صحنه را و تمام کردن کار توسط مردم را فراهم آورد که 9 دی رقم خورد.
 
لنکرانی ادامه داد: 9 دی قله بلندی است و ما مثل اینکه پای این قله ایستاده باشیم، نمی‌توانیم بلندای این قله را ببینیم، درک حماسه 9 دی سخت است چون نزدیک واقعه قرار داریم، به دلیل قرابت زمانی بلندای قله 9 دی در اذهان بسیاری از افراد درک نمی‌شود.
 
وی عنوان داشت: 9 دی قله بلندی است که تمام توطئه‌های کلوپ قدرت و ثروت و وابستگان خارجی و کم‌کاری‌های دوستان ناآگاه با حضور عاشورایی مردم جبران و انقلاب بیمه شد.
 
لنکرانی تصریح کرد: اینکه شخصیت‌های بزرگی مانند آیت‌الله مصباح فرمودند که 9 دی عید دوباره انقلاب اسلامی است، برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز می‌باشد و در واقع حرف گزافی نیست چراکه اگر 9 دی نبود این فتنه‌ها تا آنجا پیش می‌رفتند که اساس انقلاب را نابود می‌کرد.
 
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: 9 دی را باید بازخوانی کنیم، چراکه 9 دی یک خط تمایزی است بین تفکر انقلاب اسلامی و کلوپ قدرت و ثروت، خط تمایزی بود بین انقلاب اسلامی و کسانی که بدون باور انقلاب اسلامی دنبال گذران امور خود بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *