شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۳

خاتمی: اگر 6 میلیون رای بیشتر نداشتم، چه کسی پاسخگوست؟

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 258970
محمدرضا عارف در دیداری که اخیرا با خاتمی داشته گفته است: "فقط در صورتی که شما نامزد شوی من کنار می کشم."
به گزارش جهان، محمد خاتمی در دیدار تعدادی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، آنان را دارای ایده های احساسی دانسته و گفته است: "اولا کی گفته اگه من بیام تایید می شوم؟ چه کسی ضامن آبروی من خواهد بود؟ به فرض هم که تایید شدم مبنای رای من که می گویید رای بالایی دارم کجاست؟ آمد و من 6 میلیون رای بیشتر نداشتم، چه کسی پاسخگوست؟"

دعایی: خاتمی کاندیدا نمی‌شود

روز پنج شنبه هم محمود دعایی، مدیر مسوول روزنامه اطلاعات در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله انواری که در مسجد نور برگزار شد، گفت: خاتمی شخص عاقلی است و در عرصه انتخابات حضور پیدا نخواهد کرد.

البته مشرق نوشته است: خاتمی در دیدار یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفته من برای انتخابات نمی آیم اما در عین حال دنیای سیاست هیچ چیز معلوم نیست. وی در ادامه افزوده:"اگر نیایم نظرم روی سیدحسن است . من با او صحبت کردم اما او قبول نکرد."

در همین حال، محمدرضا عارف در دیداری که اخیرا با خاتمی داشته گفته است: "فقط در صورتی که شما نامزد شوی من کنار می کشم." عارف تاکید کرده به زودی به صحنه می آیم و حتی اگر 10 رای هم داشته باشم در صحنه خواهم ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خسته نمیشید این قدر اخبار.. از قول اصلاح طلبان منتشر میکنید
United States
این خاتمی چقدر ...
6 میلیون رای!!!600 هزارتا هم رای نداری
United States
خاتمی میخواهد با این حرفش به ملت بفهماند که تعداد طرفدارانم در ایران مسلما شش میلیون هست و با این خود شیرینی میخواهد هنوز خودش را پر طرفدار نشان دهد ولی دستش رو شده و ملت توجهی به ایشان و امثال ایشان نشان نخواهد داد .