پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

بهزاد‍‍ نبوی گفته بود به نمایندگی ازمردم ایران ازآمریکا می‌ترسم

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 257522
اصلاح طلبان نیز در این ایام فشارهای اقتصادی را دستاویز قرار داده اند، در حالی که در طول 8 سال حاکمیت خود، رسما اعلام کردند که کاری به مسائل اقتصادی و معیشت مردم ندارند و هدفشان توسعه سیاسی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، با بیان اینکه تا کنون جلسه ای در جبهه پایداری حول موضوع انتخابات ریاست جمهوری برگزار نشده است گفت: نظر مقام معظم رهبری، عدم ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتی است که متاسفانه بعضی از گروه های سیاسی به این نظر آقا توجه نمی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: جلساتی در جبهه پایداری در حال برگزاری است و جلسه بعدی ما با نمایندگان شهرستان ها 16 آذر برگزار خواهد شد، ولی حول موضوع انتخابات نیست.

وی به شاخصه های مدنظر خود در انتخاب ریاست جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: در این راستا شاخصه های مهمی وجود دارد از جمله اعتقاد به مبانی اسلام در حوزه های گوناگون از جمله اقتصاد، سیاست، مدیریت و حوزه های علوم انسانی، تقید به ارزش های اسلامی، همچنین در مقام فکر و عمل ملتزم به ولایت مطلقه فقیه باشد که این خط قرمز ماست و شاخصه بعدی حامی حقوق مردم و مدافع منافع آنان باشد.
 
عضو موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به صحبت های چندی پیش هاشمی مبنی بر اینکه حتی یک روز از دولت باقیمانده باشد، باید این دولت زمین بخورد، افزود: دوستان ما باید توجه کنند که دشمن در این ایام تحریم های سنگینی بر ما وارد کرده است و دشمنان داخلی هم فرصت فعلی را برای فشار آوردن به ما غنیمت می شمارند، بنابراین باید این هماهنگی و دلیل آن را فهمید.
 
نبویان ادامه داد: اصلاح طلبان نیز در این ایام فشارهای اقتصادی را دستاویز قرار داده اند، در حالی که در طول 8 سال حاکمیت خود، رسما اعلام کردند که کاری به مسائل اقتصادی و معیشت مردم ندارند و هدفشان توسعه سیاسی است و طی این هشت سال نقطه ای از اسلام نماند که به آن حمله نکنند.

وی افزود: دشمنان می خواهند اثبات کنند که دولت ارزشی و اصولگرا ناکارآمد است و خود را در نقش ناجی نشان دهند؛ می خواهند به مردم بگویند در انتخابتان به سراغ دولت ارزشی و اصولگرا نروید که متاسفانه در این یکی دو سال اخیر دوستان اصولگرا نیز در این میدان بازی کردند و به این صحبت ها دامن زدند.

عضو موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) به دوره حکومت اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: بهزاد نبوی به عنوان نایب رئیس مجلس گفته بود من به نمایندگی از مردم ایران می گویم از آمریکا می ترسم؛ این نشان از ترس و ذلت اصلاح طلبان است.

نبویان با بیان اینکه اصلاح طلبان در دوره حکومت خود به مملکت و اسلام خیانت های زیادی کردند و همه چیزمان را به آمریکا فروختند، یادآور شد: چندی پیش یکی از سران اصلاح طلبان گفته بود که گرانی های اخیر به علت سرکار نبودن اصلاح طلبان است.

وی به ماجرای سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: سوال از رئیس جمهور اقدام اشتباهی بود؛ چندین بار به اعضای شاخص هیئت رئیسه گفتیم که این اقدام برخلاف منافع مردم، در جهت خواسته های دشمن و در تضاد با خواسته های رهبری است؛ بهتر بود رئیس مجلس قبل از صحبت های رهبری، نمایندگان را قانع می کرد که سوال را پس بگیرند.

نماینده مردم تهران با اشاره به موضوع هزینه شدن رهبری در مجلس افزود: ما باید بدانیم رهبری بهتر از رئیس قوا می فهمد و قوا طبق اصل 57 قانون اساسی در عین استقلال زیر نظر مقام معظم رهبری عمل می کنند؛ بنابراین عقل هم این را تایید می کند کسی که منافع را بهتر درک می کند، به او اعتماد کنیم.

نبویان همچنین در خصوص حرف یکی از نمایندگان که گفته بود «تبعیت از ولایت فقیه به معنای تعطیلی عقل نیست»، یادآور شد: بعضی از نمایندگان به ولایت فقیه اعتقادی ندارند و همین آقا در مجلس می گوید که «من به حرف رهبری کاری ندارم»، در حالی که عقل می گوید در موارد ابهام به سراغ متخصص بروید، بنابراین در مسائل سیاسی و مصالح نظام، رهبری متخصص ترین است و اگر در این موارد سراغ رهبری نرویم، در واقع ار روی عقل تصمیم نگرفته ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *