جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تولید بی‌کیفیت، مصداق تولید ملی نیست

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 257055
پیامبر اسلام (ص) الگوی تولیدکنندگان ایرانی باشد
به گزارش جهان، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تولید فاخر مبنای تعریف تولید ملی است،‌ گفت: آنچه از نگاه مقام معظم رهبری تولید ملی برشمرده می‌شود،‌ عین تولید فاخر است ونه تولیدات بی کیفیت!

سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با پایگاه تولید ایرانی، تصریح کرد: با توجه به این که الگوی اقتصاد مقاومتی اولویت کنونی اقتصاد در کشور ما است، تولیدکنندگان کشور باید با سرلوحه قرار دادن مشی نبی اکرم (ص) در انجام دقیق و استوار کارها، بر استحکام و فاخر بودن آنچه تولید می‌کنند، اصرار بورزند و کالای بی کیفیت به دست مشتری ندهند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ تأکید کرد: روایاتی از پیامبر گرامی اسلام موجود است که ایشان با ملاحظه قبر غیر مستحکمی که برای سعد بن معاذ و ‌فرزندشان ابراهیم ساخته بودند فرمودند که من می‌دانم که این بدن‌ها پس از مدتی از بین می‌رود اما انسان باید در کاری که به او سپرده‌اند با دقت و خلوص نیت کامل عمل کند و آن را به بهترین و مستحکم‌ترین شیوه ممکن به نتیجه برساند؛ بنابراین خودشان به بازسازی قبور پرداختند و آن‌ها را از نو ساختند.



پیامبر اسلام (ص) الگوی تولیدکنندگان ایرانی باشد

امام جمعه موقت تهران، افزود: شیوه انجام کار پیامبر اسلام (ص)‌ باید الگوی تولیدکنندگان ایرانی باشد تا بتوانند محصولی درخور نظام اسلامی به مردم تحویل بدهند به طوری که رضایت خدا و خریداران محصولشان را بدست بیاورند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت،‌ یادآور شد: وقتی می‌گوییم سال تولید ملی؛ ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی، منظورمان از تولید ملی،‌ تولیدی است که شایسته ملت و نظام اسلامی ما باشد؛ چنین تولیدی موجب فخر کشورمان باید باشد ،بنابراین هر تولیدی و به‌ویژه تولید بی‌کیفیت به هیچ وجه مدنظر مقام معظم رهبری و مصداق تولید ملی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *