يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

پاسخ کوبنده سیدحسن به تهدیدهای‌امنیتی

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 256611
دبیر‌کل حزب الله لبنان تاکید کرد آنچه که برخی رسانه ها درباره احتمال وقوع عملیات های انتحاری یا انفجاری در مراسم راهپیمایی های روز عاشورا در لبنان شایعه پراکنی کرده اند، دروغ است.
به گزارش جهان، فارس به نقل شبکه خبری «المنار» نوشت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی در شب عاشورای حسینی در جنوب لبنان اعلام کرد: آنچه که رسانه ها درباره بازداشت باندی مسلح که قصد انفجار در مراسم عاشورای امروز در «نبطیه» را داشته اند درست نیست.

دبیر کل حزب الله گفت: فردا در روز عاشورا به خیابان ها می آییم و ما از سرما و گرما نمی هراسیم تا پایبندی خود را به اعتقادات خود نشان دهیم و از هیچ تهدید امنیتی هراسی نداریم در سال گذشته بسیاری رسانه ها از تهدیدها درباره عملیات انتحاری در مراسم عاشورای حسینی سخن گفتند اما به شکر پروردگار هیچ حادثه ای رخ نداد و امسال نیز به امید پروردگار هیچ اتفاقی روی نخواهد داد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: دستگاه های امنیتی رسمی تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند و ما نیروهای حزب الله نیز همه اقدامات امنیتی را لحاظ کرده ایم و همه مردم آگاه و هوشیار هستند و جای هیچ نگرانی نیست و تهدید رسانه ها تنها برای ارعاب مردم و فتنه انگیزی است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: در رسانه ها آمده است که پنج نفر سوری بازداشت شده اند و اعتراف کرده اند که قصد انفجار بمبی در یکی از راهپیمایی های روز عاشورا در شهر نبطیه را داشته اند این اخبار درست نیست بله بازداشتشان درست است اما به دلیل اینکه سلاح در اختیار داشتند یا سلاح جمع می کردند و در لبنان می دانید که بسیاری از مردم سوریه سلاح می خرند تا به سوریه ارسال کنند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: همه بازجویی ها و تحقیقات صورت گرفته است و تاکنون به این نتیجه رسیده نشده است که این بازداشتی ها قصد عملیات خرابکارانه داشته‌اند بنابراین نمی دانم چرا مردم اصرار دارند که این گونه اخبار نادرست در رسانه ها منتشر کنند بنابراین به جهانیان اعلام می کنیم نه باران و شدت سرما و نه انفجار و نه تهدید امنیتی هیچ کدام بین ما و ابا عبدالله فاصله نمی اندازد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما در عاشورا به خیابان ها می آییم تا بر اهداف و اصول خود تاکید کنیم تا نشان دهیم که با فلسطین و فلسطینیان هستیم.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: از مهم ترین نمادهای کربلا وضوح و شفاف نگری بوده است و مقاومت نیز از آغاز موجودیت خود واضح و شفاف اعلام کرده است که «می خواهیم با خون شمشیر را شکست دهیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *