يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

'برخی فتنه‌گران دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند'

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 256395
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوپهلو رفتار کردن سران بعضی کشورهای اسلامی ریشه در نفاق آنان دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار یدالله جوانی در حاشیه گردهمایی دانشجویان بسیجی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از کشورهای اسلامی که ادعای حمایت از مسلمانان غزه را دارند، با اتخاذ مواضع دوپهلو بسیار نفاق‌آلوده عمل می‌کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران کشورهای عربی باید تکلیف خود را روشن کنند، اگر با فلسطینی‌ها هستند مرزها را باز کرده و از آنان حمایت‌های عملی انجام دهند و اگر با صهیونیست‌ها هستند رسما اعلام نمایند.

جوانی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه 88 اشاره و یادآور شد: فتنه‌گران قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با لطف خدا و بصیرت ملت ایران آنان رسوا و ذلیل شدند.

وی با بیان این‌که بعضی از فتنه‌گران دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند، افزود: ملت ایران هرگز جنایت‌های فتنه‌گران در سال 88 را فراموش نخواهد کرد؛ این افراد با ایستادگی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی کسانی را که به انقلاب و کشور آسیب زدند و موجبات شادی دشمنان را فراهم کردند، هرگز نخواهد بخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *