پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

پاسخ جالب مطهري به درخواست احتمالی‌اصلاح‌طلبان برای‌نامزدشدن

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 252452
علي مطهري، فرزند كوچك آيت‌الله شهيد مرتضي مطهري به واسطه انتقادات تندي كه عليه دولت و شخص رئيس‌جمهور دارد نامش همواره جزو نامزدان احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري آينده مطرح بود؛ البته جزو تعدادي كه به تعبير چندي پيش سيدمرتضي نبوي، چهل نفر هستند.
به گزارش جهان، تهران امروز نوشت: مطهري در تازه‌ترين اظهارنظر خود اعلام كرده است كه روي نامزدي براي انتخابات فكر مي‌كند. اين نماينده مردم تهران در گفت وگو با يك خبرگزاري اصلاح‌طلب ، پس از آنكه به اصلاح‌طلبان توصيه كرد روي يك گزينه فراجناحي به توافق برسند، در پاسخ به این سوال كه «اگر در فرض این كاندیدا علی مطهری باشد و اصلاح‌طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری در انتخابات رياست‌جمهوري آینده دعوت كنند، آیا علی مطهری این دعوت را خواهد پذیرفت؟» گفت: لااله الاالله.

طراح اصلي سوال از رئيس‌جمهور در ادامه به ايلنا گفت:‌ تصمیمی برای نامزد شدن در انتخابات رياست‌جمهوري ندارم اما هر وقت دعوت كردند، آن موقع روی آن فكر مي‌كنم.

مطهري معتقد است: اصلاح‌طلبان نباید مثل مجلس نهم، از انتخابات كناره‌گیری كنند، بلكه لازم است از قبل هم فعال‌تر وارد شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه جانم قبول نکن حرف زذن راحت تر است تا کار اجرائی!!
Iran, Islamic Republic of
وایییی چه خبر مهمی ...
United States
...جلو نیا - بزار منتقد خوبی بمانی
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم علی آقا
مطهری کارهای عجولانه ...انجام میده ولی بپذیریم که عاشق نظام است
پس چي؟!
تابلو بود كه !
مگه نميبينيد جديدا اظهاراتي ميفرمايند كه يني با بعضي حركات احمدي نزاد موافقن !!!!!مثل تفسيرش از اصل 113 و بازديد از اوين و...
...