جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
نوکران تل آویو؛ از ملک عبد العزیز تا ملک عبدالله

بیعت چندباره آل سعود با صهیونیست‌های کودک کُش

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 251986
در شرایطی که رژیم جعلی صهیونیستی به کشتار زنان و کودکان مسلمان فلسطین ادامه می دهد و از هیچ جنایتی علیه اسلام، مقدسات مسلمانان و ملت های مستقل اسلامی فروگذار نمی کند، دیکتاتورهای سعودی کمر خود را بیشتر از گذشته مقابل صهیونیست ها خم کرده اند.
به گزارش سرویس بین الملل جهان نيوز،‌ بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسرائيل، وجود روابط «دوستانه و قوي» را بين اين رژيم و عربستان سعودي فاش کرده است.

نخست وزير رژيم اسرائيل در مصاحبه‌اي که در تارنماهاي اينترنتي منتشر شد، گفت که روابط بين تل‌آويو و رياض در زمينه‌هاي گوناگون دوستانه و قوي است.

نتانياهو افزود که رژيم اسرائيل و عربستان سعودي منافع اقتصادي و سياسي مشترکي در خاورميانه دارند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شهریور ماه هم در مصاحبه ای، رژیم حاکم بر عربستان را "دوست اسرائیل" نامید و گفت: با عربستان روابط صلح آمیزی داریم و دو  طرف در موارد متعدد، دارای "اشتراک منافع" هستند.

تأمین ‌هزینه ‌ترور ‌دانشمندان‌ ایرانی‌ توسط‌ ریاض
 
در همین حال، یک روزنامه نگار آمریکایی عربستان
سران رژیم سست پایه سعودی که از خشم و اعتراض مردم آگاهند و آن را آتش زیر خاکستر می دانند، برای ماندن در کرسی قدرت و ثروت این کشور و ادامه اقدامات سرکوبگرانه و ضدحقوق بشری علیه مردم عربستان، دست به دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند.
سعودی را به تأمین هزینه‌های عملیات موساد برای ترور دانشمندان هسته ای ایران متهم کرد.

"باری لاندو" به نقل از منابع نزدیک به مسئولان ارشد رژیم اشغالگر تأکید کرد، "موساد با همتایان سعودی خود به توافق رسیده است که ریاض هزینه مالی عملیات ترور دانشمندان هسته ای ایران را تأمین کند".

رادیو رژیم اشغالگر به نقل از باری لاندو تأکید کرد، "سعودی ها یک میلیارد دلار برای این منظور اختصاص دادند".

بر پايه گزارشي که دانشگاه تل آويو در ماه می منتشر کرد، عربستان سعودي آخرين اميد و خط دفاعي اسرائيل است و این رژیم عربستان را به عنوان آخرين شانس براي حفاظت منافع سياسي خود در جهان عرب توصيف مي‌کند.

از سوی دیگر سران رژیم سست پایه سعودی که از خشم و اعتراض مردم آگاهند و آن را آتش زیر خاکستر می دانند، برای ماندن در کرسی قدرت و ثروت این کشور و ادامه اقدامات سرکوبگرانه و ضدحقوق بشری علیه مردم عربستان، دست به دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند.


برنامه راز پیرامون همکاری های آل سعود با اسرائیل
فیلم

برخلاف آنچه بیان می‌شود، روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونستی به سال‌های اخیر باز نمی‌گردد، بلکه روابطی بسیار ریشه‌دار و عمیق است که در طول سال‌های گذشته تلاش شده مخفی باقی بماند.

دست‌نوشته ملک عبد العزیز که با تصرف فلسطین توسط صهیونیسم موافقت و خود را سرسپرده انگلیس می‌خواند
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000251/nf00251986-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دست نوشته بايد مستند باشد! سندش ؟