دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱
شنيده هاي خبرنگار جهان از راهروهاي مجلس؛

تناقضات فراكسيون رهروان در خصوص ديدار با رئيس جمهور

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 251467
دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس با رئیس جمهور در حالی لغو شد که برخي از اعضاي این فراكسيون با رئيس جمهور ديدار داشتند و در عین حال برخي دیگر از اعضاي اين فراكسيون هر گونه ديدار با رئيس جمهور را تكذيب مي كنند.
به گزارش خبرنگار جهان در پي مطرح شدن موضوع سوال از رئيس جمهور در مجلس و امضاي 102 نماينده براي اين طرح، فراكسيون اصولگرايان مجلس با صدور اطلاعيه اي ضمن مخالفت با آن، اعلام كرد كه براي حل مسايل راهكارهاي ديگري از جمله رايزني و ملاقات با رئيس جمهور را در نظر دارد.

اعضای شورای مرکزی این فراکسیون در همین راستا دوشنبه شب با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار و نقطه نظرات خود پیرامون مسایل مختلف را به احمدی نژاد منتقل کردند.

پس از این دیدار اعضاي فراكسيون اصولگرایان، فراکسیون رهروان ولايت، قصد داشتند تا در اقدامی مشابه با رئیس جمهور دیدار کنند اما موفق به انجام این دیدار نشدند و تنها 2 عضو این فراکسیون با رئیس جمهور دیدار کردند.

اسماعیل جلیلی یکی از اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در همین زمینه ضمن تائید خبر دیدار 2 عضو این فراکسیون با احمدی نژاد گفت: متأسفانه در برنامه‌ریزی برای دیدار با رئیس‌جمهور برخی از اعضای شورای مرکزی در اقدامی بدون هماهنگی هیئت رئیسه و شورای مرکزی با تهیه لیستی اقدام به هماهنگی جهت برگزاری جلسه کردند.

به رغم این اظهارات جلیلی، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و از اعضای شورای مرکزی این فراکسیون در اظهاراتی برخلاف نظر هم فراکسیونی خود گفت: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هیچ برنامه‌ای برای دیدار با احمدی‌نژاد نداشته است و سه شنبه شب گذشته هیچ دیداری بین اعضای فراکسیون رهروان با رئیس‌جمهور برگزار نشده است.

وی در عین حال اضافه کرد: ممکن است فراکسیون رهروان در آینده به دیدار رئیس‌‌جمهور برود.

در همین حال خبر رسید که محمدعلی پورمختار و امیر خجسته رؤسای کمیسیون‌های اصل 90 و "شوراها و سیاست داخلی" مجلس که از اعضای این فراکسیون هستند، با رئیس‌جمهور دیدار کردند.

خجسته نه تنها خبر این دیدار را تائید کرد بلکه در خصوص مطالب مطرح شده در این جلسه هم گفت: رئیس جمهور از برخی مسائل و اتفاقات گلایه داشت.

در همین راستا خبرنگار جهان در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه سوم آبان در راهروهای مجلس شنید که دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت با احمدی نژاد به دلیل اینکه اعضای این فراکسیون همچنان بر طبل سوال از رئیس جمهور می کوبند، لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
به نظر من مسئله ی سئوال یا استیضاح از ریس جمهور چون از مسائل مربوط به سیاست های کلی نظام می باشد بدون اذن رهبری قانونی نیست...