شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

دامادي كه سوار خر مراد شد!

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 247294
داماد اصفهاني در شب عروسي اش به جاي سوار شدن بر خودرو شيك و مدل بالاي گل زده ترجيح داد بر الاغ تزيين شده سوار شده و در شهر به گردش بپردازد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در شب عروسي جواني در دولت آباد برخوار اصفهان دوستان و اقوام داماد در يك ابتكار جالب و كم هزينه الاغي را با پارچه هاي رنگارنگ تزيين و با استفاده از صدها لامپ رنگي، بدن حيوان را چراغاني كرده و با سوار كردن داماد بر روي الاغ، وي را در شهر به گردش درآوردند.  داماد كه از مسير حمام به خانه سوار بر الاغ در حركت بود مورد استقبال جمعيت انبوهي از مردم قرار گرفت و دهها نفر از وي عكس و فيلم رايگان تهيه كردند.

هجوم مردم براي تماشاي كاروان الاغ سوار عروسي باعث راهنبدان و ترافيك در شهر دولت آباد برخوار شد به صورتي كه پليس راهنمايي و رانندگي مجبور به مداخله براي باز كردن مسير دامادي شد كه سوار خر مراد بود.

الاغ هم براي اين كه شور و هيجان بيشتري به اين مراسم دهد عرعركنان خود را در اين شادي شريك دانست.

رهگذران نيز كه به جاي خودرو شيك و گل زده داماد، الاغ سراسر چراغاني شده را ديده و به جاي بوق خودرو عرعر الاغ را به گوش مي شنيدند با قند و نبات كاروان عروسي پذيرايي مي شدند.

كاروان داماد پس از توقف كوتاهي در جلوي در آرايشگاه عروس را با خود همراه و به مقصد جشن عروسي و سرانجام خانه بخت حركت كرد.پس از پياده كردن عروس و داماد به مقصد همسايگان با دسته هاي علف و كاه از الاغ خسته و گرسنه پذيرايي كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *