يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
۶
پاسخی به جوسازی رسانه های انحرافی/

تکذیب حمایت خانواده شهید سیدحسین علم‌الهدی از جوانفکر

"شهید، مجرد بود"
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 247174
شهید سید حسین علم الهدی، سردار شهید هویزه و از شهدای دانشجو می باشد که مقام معظم رهبری در باره ایشان می فرمایند: « وقتی که خبر شهادت سید حسین علم الهدی را شنیدم اول چیزی که به ذهنم آمد شهادت حافظان قرآن در صدر اسلام بود.»
به گزارش جهان، امروز یکی از سایت جریان انحراف اقدام به مصاحبه با شخصی با عنوان "همسر شهید علم الهدی" و در حمایت از جوانفکر زد. در این مصاحبه، شخصی ادعا کرده بود که برای آزادی جوانفکر نذر و نیاز کرده و مخالف بازداشت وی بوده است. اولین نکته ای که از این مطلب به ذهن خواننده متبادر می شد، حمایت خانواده شهید سیدحسین علم الهدی سید شهدای دانشجوی کشور (شهید علم الهدای مشهور) بود اما پیگیری ها نشان داد که چنین نبوده است.

به دنبال درج این مطلب در برخی رسانه های انحرافی، خانواده شهید سیدحسین علم الهدی با انتشار توضیحاتی به خبر مذکور واکنش نشان داده و هرگونه مصاحبه با رسانه ها در حمایت از جوانفکر را بشدت تکذیب کردند.

متن کامل جوابیه خانواده شهید علم الهدی به شرح زیر است:

پس از درج خبری در برخی از رسانه ها به نقل از همسر شهید علم الهدی در حمایت از فردی که اخیرا بازداشت شده است، دوستان و همرزمان شهید سید حسین علم الهدی و برخی از اهالی رسانه، ضمن تماس با خانواده شهید درپی بررسی صحت و سقم خبر مذکور بودند. خانواده شهید سید حسین علم الهدی با بیان اینکه این اشتباه به دلیل تشابه اسمی دو تن از شهدای بزرگوار و عدم درج کامل نام شهید در خبر فوق آمده است، جهت تنویر افکار عمومی، مطالبی را به استحضار ملت غیور و مومن می رساند:

1- شهید سید حسین علم الهدی، سردار شهید هویزه و از شهدای دانشجو می باشد که مقام معظم رهبری در باره ایشان می فرمایند: « وقتی که خبر شهادت سید حسین علم الهدی را شنیدم اول چیزی که به ذهنم آمد شهادت حافظان قرآن در صدر اسلام بود.»

2- تشابه اسمی دو شهید بزگوار و عدم درج نام کامل شهید در خبر مذکور، مبنای اشتباه انتساب خبر به خانواده شهید سید حسین علم الهدی شده است. در حالیکه شهید سید حسین علم الهدی در 16 دی ماه 1359 در هنگام شهادت، مجرد بودند.

3- خانواده شهید سید حسین علم الهدی ضمن پایبندی کامل خود به آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبعیت خالصانه و صادقانه از مقام معظم رهبری، اعلام می دارد نقل قول و اظهار نظرهای اینچنینی از خانواده معظم شهدا در موضوعات مربوط به مسائل قانونی و مقررات عمومی کشور مناسب نمی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی فهمیدم شوکه شدم
خدا رو شکر تکذیب کردن
آفرین به این خانواده که حواسشونهست کسی سوءاستفاده از نام این شهید بزرگ نکنه
Iran, Islamic Republic of
هیج خانواده شهیدی از این جوانفکر و دارو دسته مشایی هاحمایت نمیکند. راه ما خانواده های شهدا و بازماندگان 8 سال دفاع مقدس راه اسلام و انقالب و حمایت و تابعیت بی چون و چرای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و خواهیم بود. بکوری چشم دسمنان ولایت راه ما راه ولایت است.
Iran, Islamic Republic of
بعضی خانواده های شهدای بزرگ که در فتنه 88 تو زرد ازآب در اومدن یاد بگیرن
Iran, Islamic Republic of
با کمال ادب نسبت به خانواده عظیم الشان شهید سید حسین علم الهدی ، در خبر آمده بود: ... همسر شهید علی اکبر علم الهدی.
inn ba yek khanevade shahid alamolhodaye digari mosahebe karde bood
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این خانواده محترم
...