سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

اقدام تحسین برانگیز آیت‌الله گلپایگانی که به توصیه رهبر انقلاب صورت گرفت

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 246945
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب با وجود تمام مشکلات در هیچ شرایطی مطالعه کتاب را فراموش نمی‌کنند و کتاب‌خوانی با زندگی رهبر معظم انقلاب عجین شده است.
به گزارش جهان، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر جمعه در مراسم رونمایی از 15 هزار جلد کتاب اهدایی به کتابخانه مرکزی گلپایگان با اشاره به ترویج کتب‌های انحرافی در زمان امام رضا (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دانشمندی است که در تمام رشته‌های علمی اطلاعات دارد، ایشان بسیار آگاه به شخصیت علمی بزرگان کشور هستند و زندگی ایشان با مطالعه کتاب می‌گذرد.
 
وی افزود: ایشان به تاریخ کشورهای دیگر نیز بسیار مسلط هستند و می‌توان گفت بعد علمی وجودیشان بی‌نظیر است.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: افرادی که کتاب‌های خطی و شاخصی در منزل دارند آن را برای استفاده عمومی و حفظ آن از مخاطرات زمانه به کتابخانه‌های استان اهدا کنند.
 
وی ادامه داد: این کار باقیات صالحات محسوب شده و پیشنهاد رهبر معظم انقلاب به خود بنده بوده است.
 
به گزارش مهر، آیت الله محمدی گلپایگانی امروز 15 هزار جلد کتابخانه شخصی خود به ارزش 200 میلیون تومان را به  کتابخانه مرکزی گلپایگان اهدا کرد.
 
این کتابخانه هم اکنون سه هزار 700 عضو دارد و دارای 12 هزار نسخه کتاب است که با اهدای مجموعه شخصی آیت الله گلپایگانی تعداد آنها به 27 هزار عدد می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت