يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

مي‌خواستم داور نفهمد، کل دنيا فهميد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 246598
داستان نارنجک عادل کلاه‌کج هنوز که هنوز است، بر سر زبان هاست و همه منتظرند تا ببينند نتيجه گذارشات داور و ناظر بازي به AFC چه مي‌شود.
به گزارش جهان ، کلاه‌کج در گفتگو با ايمنا ابتدا پيرامون بازي تيمش با پرسپوليس مي‌گويد: ما هفته‌هاست که در ليگ تا نزديکي دروازه حريف مي‌رويم اما توپمان وارد دروازه نمي‌شود، ما گفتيم در اين بازي با تمرکز بالا قدم به ميدان بگذاريم و برويم تا توپ‌هايمان را وارد دروازه کنيم و خدا را شکر از دقيقه يک تا ۹۰ حمله کرديم و در آخر بازي خيلي ريلکس داشتيم به هم پاس مي‌داديم.خدا را شکر که خوب بازي کرديم و توانستيم ۳ امتياز بازي را ازآن خودمان کنيم.

او در مورد عملکرد پرسپوليس در اين مسابقه ادامه مي‌دهد: من قبل از بازي هم گفتم که پرسپوليس به دنبال اين است که با پيروزي مقابل سپاهان از بحران خارج شود. من بازي‌هاي پرسپوليس را نديده بودم اما اين تيم امسال واقعا در بحران فرو رفته است و من دلم براي هواداران پرسپوليس مي‌سوزد.

از هافبک سپاهان در مورد نارنجک خبر ساز او در بازي با الاهلي مي‌پرسيم که عادل بيان مي‌دارد: راستش را بخواهيد من اول نمي‌دانستم آن شيء نارنجک است و مي‌خواستم داور نبيند که تماشاگران سنگ را درون زمين انداختند، گفتم داور نبيند و آن را گزارش نکند چون براي تيم ما بد مي‌شود.

آن را بر داشتم و آرام به کناري انداختم اما به يک باره منفجر شد. بايد بگويم وقتي منفجر شد من خودم خيلي ترسيديم اما ديدم داور انگار با رگبار دنبالش کردند و هم من خودم دنبال داور حرکت کردم. مي‌خواستم کسي نفهمد، کل دنيا فهميد اما به هر حال هفته قبل نارنجک انداختم، اين هفته آرپي جي انداختم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *