کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی از نزدیکان آقازاده هاشمی: مهدی برای کمک به صنعت نفت کشور بزودی برمی‌گردد!

27 شهريور 1391 ساعت 18:21

یکی از نزدیکان مهدی هاشمی از بازگشت وی در چند روز آینده خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بدنبال انتشار خبر بازگشت قريب الوقوع آقازاده لندن نشين، خبرنگار ما در تماسي با يکي از نزديکان اين آقازاده، صحت و سقم خبر را جويا شد.

فرد مورد مصاحبه بلافاصله از موضع قدرت و با صراحت کامل پاسخ داد که «ما قبلاً گفته بوديم آقا مهدي هر گاه صلاح بدانند به کشور برمي‌گردند و حالا هم تصميم به بازگشت گرفته‌اند و ظرف يکي دو روز آينده تشريف مي‌آورند».
 
خبرنگار ما پرسيد که علت بازگشت آقا مهدي در مقطع فعلي چيست و پاسخ شنيد «افرادي همچون آقامهدي از سرمايه‌هاي بزرگ کشور هستند که در زمينه نفت و گاز و سازه‌هاي دريايي داراي سوابق مديريتي درخشاني هستند و اتفاقاً بدليل شرايط فعلي کشور و بالا گرفتن تحريم‌ها‌، چنين افرادي مي‌توانند کمک بزرگي به کشور باشند(!؟)».
 
در اينجا خبرنگار ما گفت «آنطور که شما مي‌گوييد، بايد با آمدن ايشان مراسم استقبال رسمي و سراسري برگزار شود در حاليکه قبلاً‌ دستگاه‌هاي ذي ربط اعلام کرده بودند که نامبرده چندين پرونده اتهامي مفتوح دارد و به محض ورودش به کشور، در فرودگاه دستگير خواهد شد. همچنين تعدادي از مجامع دانشجويي اعلام کرده بودند که به فرودگاه خواهند رفت ، اما نه براي استقبال بلکه براي ... » که در اينجا فرد مصاحبه شونده تماس را قطع نموده و به تماسهاي بعدي خبرنگار ما پاسخ نداد. تلاش خبرنگاران ما براي اطلاع از جوانب ماجرا ادامه دارد.


کد مطلب: 245177

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/245177/یکی-نزدیکان-آقازاده-هاشمی-مهدی-کمک-صنعت-نفت-کشور-بزودی-برمی-گردد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com