دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳۸

مهدی هاشمی بازهم هوس بازگشت کرد/ آقازاده دیگر هاشمی ارتقاء علمی گرفت

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 245071
تعدادی از دوستان و مرتبطين با مهدی هاشمی در لندن از قصد او برای بازگشت به کشور در روزهای آینده خبر داده‌اند.
به گزارش جهان،‌ مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به شرح تدریس غیرقانونی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد پرداخت.
 
علی مطلبی‌نژاد مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به حضور فائزه هاشمی به عنوان عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی از مردادماه 90 اظهار داشت: در آن سال فائزه هاشمی به حکم مستقیم جاسبی رئیس وقت دانشگاه آزاد، بدون طی کردن پروسه 6 ماه تا یکسال اداری، عضو هیئت علمی رشته حقوق دانشگاه شد.
 
وی با بیان اینکه فائزه هاشمی از مهر 90 تدریس خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرد، تصریح کرد: وی پس از ورود به دانشگاه در اتفاقی عجیب بلافاصله به سمت مدیر گروهی ارتقاء یافت.
 
مطلبی‌نژاد ادامه داد: از آن زمان تاکنون تمام انتصابات و انتخاب اساتید در گروه حقوق تنها با نظر وی و دستور خودش بدون توجه به قواعد موجود صورت گرفته است.
 
وی در پایان از ادامه تدریس فائزه
وی با بیان اینکه فائزه هاشمی از مهر 90 تدریس خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرد، تصریح کرد: وی پس از ورود به دانشگاه در اتفاقی عجیب بلافاصله به سمت مدیر گروهی ارتقاء یافت.
هاشمی در دانشگاه یاد شده بدون درنظر گرفتن مسئله محکومیت 6 ماه حبس وی در دادگاه خبر داد و از این مسئله به شدت انتقاد کرد.
 
این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت فعالیت 5 ساله فائزه هاشمی در عرصه‌ اجتماعی، دانشگاه را شامل این عرصه دانست و خواستار اخراج وی از دانشگاه آزاد شد.
 
آقازاده لندن‌نشین، مجددا هوای بازگشت به تهران دارد

در همین حال، رجا هم نوشت: شنیده شده است تعدادی از دوستان و مرتبطين با مهدی هاشمی در لندن از قصد او برای بازگشت به کشور در روزهای آینده خبر داده‌اند.

مهدی هاشمی رفسنجانی حدود 3 سال پیش از کشور خارج شد و با وجود احضارهای متعدد قضایی در خصوص رسیدگی به اتهامات امنیتی - اقتصادی از بازگشت به ایران خودداری کرده است. با این حال گفته می‌شود او در روزهای اخیر برای بازگشت به کشور به تکاپو افتاده است.
 
این در حالی است که دستگاه‌های امنیتی قضايي اعلام کرده‌اند به محض ورود به کشور، او را با حکم قضایی بازداشت کرده و از همان فرودگاه، روانه زندان خواهند کرد.
 
گفتنی است مهدی هاشمی در طول یکسال گذشته نیز چندین بار در گفتگو با مرتبطین خود در ایران، از قصد خود برای بازگشت به کشور خبر داده بود اما این این مساله به دلایلی صورت نگرفته است.
 
مهدی هاشمی از شهریور ماه سال 88 به‌دنبال حوادث
دستگاه‌های امنیتی قضايي اعلام کرده‌اند به محض ورود به کشور، او را با حکم قضایی بازداشت کرده و از همان فرودگاه، روانه زندان خواهند کرد.
مرتبط با جریان فتنه با پوشش سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از کشور خارج شد و به‌رغم احضارهای قضایی برای رسیدگی به اتهاماتش حاضر به بازگشت نشد. در پی حضور نیافتن این متهم در موعد مقرر برای رسیدگی به اتهامات، قرار بازداشت وی آن‌چنان که پیش از این مقام‌های قضایی تصریح کرده‌اند، صادر شده و در بدو ورود او به کشور بازداشت خواهد شد.
 
دو سال پیش (27 فروردین 89) نیز، نیره اخوان بیطرف عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با یادآوری جلسه‌ی اعضای این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه و طرح موضوع مهدی هاشمی، خبر داد که در این چلسه تأکید شده است که در صورت ورود مهدي هاشمي به كشور وي دستگير خواهد شد.
 
پیش از این یک بار قرار بود که مهدی هاشمی در ایام نوروز سال 89 به صورت محرمانه به کیش سفر کند و از آنجا به تهران بیاید که سفر وی لغو شد.
 
اعتراف‌های عنوان شده علیه مهدی هاشمی در دادگاه متهمان فتنه 88 مبنی بر نقش وی در ناآرامی‌ها، کمیته صیانت از آرا و اقدامات وی قبل از انتخابات، تنها بخشی از مواردی است که در مورد او مطرح است. خرداد ماه سال 89، دادسرای تهران با انتشار بیانیه‌ای از کشف اسناد مهم در دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد خبر داد که تا آن زمان ریاست این دفتر با مهدی هاشمی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه فائزه رو گرفتن چی کارش کردن که حالا اینو بگیرن
"مهدی بیگناه است" همین!
جالب بود نه؟!
Iran, Islamic Republic of
خانواده ............هر ......بکنند و هر میل و اراده ای داشته باشند انجام می دهند واو آنکه بر خلاف قانون و عرف و شرع و مصلحت و امنیت و تمامیت ارضی کشور باشد.........و اما ما هم از دست .........ها در رنج و عذاب و یاس و ...هستیم.
United States
بـه بـينندگــان آفـريـنـده را نبيني مرنجان دو بيننده را!
چیزی به انتخابات 92 نمانده اما یاران ...
اکنون زمان آن است که به جای تضعیف دستگاه قضایی کمپین حمایت از این دستگاه برای حمایت از محاکمه آقازاده ها تشکیل شود
قوه قضایه با رسیدگی به پرونده هایی همچون آریا نشان داد که توانایی رسیدگی به پرونده های بزرگ و موارد خاص را دارد
دادگاهش دیدن داره
دوست دارم پروندشو بفرستند پیش قاضی سراج که مر قانونو اجرا میکنه
امیدوارم رفتار قاطعانه و امیدبخش قوه قضاییه در پرونده اختلاس در مورد سایر پرونده ها و آقازاده ها هم ادامه داشته باشه
اکنون همه چشم ها و همه امیدها به قوه قضاییه معطوف است
زودقضاوت نکنید باید منتظر شویم و ببینیم
شاید این بنده خدا بیگناه باشه
انتخابات نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
تند نروید هنوز جرم مهدی اثبات نشده
Iran, Islamic Republic of
مگه فائزه رو گرفتن چی کارش کردن که حالا اینو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
دستگاه‌های امنیتی قضايي اعلام کرده‌اند به محض ورود به کشور، او را با حکم قضایی بازداشت کرده و از همان فرودگاه، روانه زندان خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
........ با این بی عدالتی ها به توده مردم مسلمان پوزخند تمسخر آمیز می زند و مردم هم حساب این .......قانون ستیز و اسلام گریز را کف دستشان بازهم خواهند نهاد وسیعلم الذین ظللموا آی منقلبن ینقلبون...
فکر نمیکنم
مهدی رو بگیرن ؟!
United Arab Emirates
بس کنیدبابا این جهان نیوز نمدانم چه حساسیتی با خانواده هاشمی دارد حالا شما خلاف کارهایی که در خدمتشان هستید اصلاح بفرمایید تا برسیم به دیگران بابا تقوی تقوا تقوا...
Iran, Islamic Republic of
ریاست جمهوری نزدیکه و خلاصه این اگه نباشه نمیشه که!!!!
Iran, Islamic Republic of
بد نیست با گزارشی تصویری اهداف ....و وقایع ساختمان قیطریه و تجهیزات مستقر در آن را برای مردم شرح دهید .
شما اگه دین دارین اگه بیطرف هستین چطور از ........که اینهمه علیه اون در دادگاه مالی سند اوردن یا راجع به اقایه .....چرا از اونا حرفی نمیزنین؟ شما هر وقت دیدین ........و .......رو گرفتن اونوقت تیتر بزنین اقا زاده اقا زاده مگه همین جا ازادی بیان هست که شما از جایه دیگه ایراد میگیرین؟
خاندان هاشمي كلا"م.........
Iran, Islamic Republic of
............ این تیکه رو به عنوان جوک سال میشه انتخاب کرد.
Iran, Islamic Republic of
با این .....ا محبوبیت هاشمی و فرزندانش بیشتر میشود
United States
هاشمي، در ترازوي امتحاني بزرگ!!
تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد!
درمورد خبر اول عرض کنم که خانم هاشمی فقط با تلاش خودشون ارتقا پیدا کردند وبه یکباره هیات علمی شدند. وهیچ سوء استفاده ای از موقیعت پدر نکردند.
در ارتباط با خبر دوم حاج مهدی قهرمان ملی است واگر به کشور بازگردند با گل وشیرینی به استقبال ایشون خواهیم رفت.بلاخره ایشون تنور انتخابات 88 رو ............ گرم کردند وبه مملکت خدمت کردند اصلا خدمات اایشون از خاتمی هم بیشتر است....
United States
هر وقت مطرح میکنند که مهدی هاشمی میخواهد بیاید نمیدانم چرا یاد انتخابات سال 92 می افتم .
امیدوارم...
خانواده هاشمی پاک پاک هستند نه؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دفعه قبلی هم رجا و بعد سایت شما قضیه سفر احتمالی مهدی به کیش را رسانه ای و امکان دستگیری او و حضورش در کشور را از بین بردید.به نظر خودتان جالب نیست؟
United States
این آقازاده گفته میخواهم بروم ایران تا صنایع دریایی و صنعت نفت را نجات دهم با این حساب باید یک فرش قرمزی در فرودگاه تهران تدارک ببینند تا ایشان بدون تشریفات وارد نشوند خدا را خوش نمی آید.
منتظریم....
Iran, Islamic Republic of
.... از قبل هماهنگ کنید که زندان جای خالی داشته باشه.
کسی جرات چپ نگاه کردن به.... را ندارد چه برسد به ...........