پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روایت رحیمی از انقلاب احمدی‌نژاد در کشور

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 244141
معاون اول رئیس‌جمهور ، مسکن مهر را در کشور یک انقلاب دانست که به رهبری احمدی‌نژاد شکل گرفت و اظهار امیدواری کرد که دولت‌های آینده این پروژه را ادامه دهند.
به گزارش جهان به نقل از صراط، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از 10 هزار  واحد مسکونی در استان تهران که در ضیاءآباد اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: برای کلیه کسانی که در واحد‌های مسکن مهر حضور دارند آرزوی زندگی شادمانه و پر از مهر و محبت را دارم.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه امروز بیش از 10 هزار واحد یکجا افتتاح می‌شود تصریح کرد: طی چند هفته آینده با حضور آقای احمدی‌نژاد هزاران واحد دیگر به کسانی که در مسکن مهر ثبت‌نام کردند، تحویل داده می‌شود.

وی مسکن مهر را در کشور یک انقلاب دانست که به رهبری احمدی‌نژاد شکل گرفت و گفت: بیش از 4 میلیون و 110 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور و در شهر و روستا در دولت احمدی‌نژاد ساخته و تحویل داده شده است که مابقی نیز تا ماه‌های آینده در سراسر کشور تحویل داده می‌شود.

رحیمی همچنین یادآور شد: داشتن مسکن برای بسیاری غیرقابل دسترسی بود و عده‌ای نیز در این میان می‌خواستند قیمت آن را روزانه بالا ببرند تا به عدد نجومی برسند اما امروز این اتفاق مبارک رخ داد و دست سودجویان کوتاه شد.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه امیدواریم این نهضت در دولت‌های بعد پیگیری شود تصریح کرد: همه دولت‌های دنیا باید همچون دولت جمهوری اسلامی برای مردم خود مسکن بسازند و خدا را شاکریم که ما در این دولت توفیق آن را یافتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مسکن در اسلامشهر ، پارک و بیمارستان نیز آماده شده و ظرف ماه‌های آینده و ابتدای سال آینده مردم اسلامشهر صاحب مترو می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *