جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ناگفته‌هاي شمقدري از تفاهم‌نامه‌‌‌‌‌ اكران

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 241604
جواد شمقدري درباره امضاي تفاهم‌نامه ميان سازمان سينمايي و سازمان تبليغات اسلامي (حوزه هنري) گفت: به نفع سينماي ايران بود كه اختلافات حل شود و خدا را شاكريم كه با سعه صدر طرفين مسايل بالاخره حل شد.
به گزارش جهان،‌ رييس سازمان سينمايي درباره‌ي تفاهم‌نامه امضا شده ميان سازمان سينمايي و سازمان تبليغات اسلامي به ایسنا گفت: براي ما مهمترين بخش تفاهم‌نامه نتيجه آن است. خدا را شكر اختلافات حل شده و نتيجه تعامل را در اين روزهاي سينماي ايران شاهد هستيم.
 
وي در پاسخ به پرسشي درباره اينكه معاون فرهنگي حوزه هنري در تلويزيون عنوان كرد كه طي اين تفاهم‌نامه، حوزه هر فيلمي را نخواهد به نمايش نمي‌گذارد، ضمن تاييد اين مطلب تصريح كرد: اين تفاهم‌نامه مفاد ديگري دارد كه با رعايت آن حقوق تهيه‌كنندگان، پخش‌كنندگان و صاحبان سالن‌هاي سينما به خوبي رعايت شده است.
 
شمقدري همچنين در پاسخ به شايعاتي درباره نظارت و تنظيم تفاهم‌نامه توسط نهاد ديگري به جز سازمان سينمايي و سازمان تبليغات اسلامي تاكيد كرد: طبيعي است كه نهادهاي موثر در نظام توصيه‌هاي لازم را در اين زمينه داشته باشند اما اصل تفاهم‌نامه و تدوين آن توسط سازمان سينمايي كشور انجام شده و پس از توافق با سازمان تبليغات اسلامي به امضا و اجرا رسيده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *